Hoi,
Ik heb mijn UCD180 versterkers in een nieuw kastje gestopt. Ik heb nu 1 kanaal af en hij werk goed alleen is er een hele duidelijke hiss te horen. Dit is ook te horen als ik geen bron aansluit. Hebben jullie enig idee waar dit vandaan komt? Komt dit doordat de speakerterminals te dicht bij de versteker liggen of is het een groundloop door de Amp-on koppeling naar de aarde? De hiss is duidelijk hoorbaar en komt vooral (alleen) uit de tweeter.
Alvast bedankt,
hisss in UCD
Moderator: Beheerdersteam
Re: hisss in UCD
Ik zou eens beginnen met terug gaan naar hoe het nog wel goed werkte. Of in elk geval hem even uit bouwen en een 'benchtest' doen. Als het dan wel weer stil is dan moet je er vrij makkelijk achter kunnen komen waar het mis gaat....
