Met enige regelmaat zie ik in Te Koop advertenties staan van zeer groene forumleden (dat wil zeggen, net lid en zo). Bijvoorbeeld 3 berichten geplaatst en die gaan allemaal over de verkoop van één en dezelfde versterker.
Op veel andere fora zie je dat als je minder dan een bepaald aantal posts hebt gedaan, je helemaal niets te koop kunt zetten, om ervoor te zorgen dat het forum een forum blijft en geen marktplaats wordt.
Vandaar dit topic. Wat vinden jullie ervan om zoiets te doen.
O ja, ik plaats deze poll puur uit eigen frustratie
Groeten,
Mischa

