Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Kan wel een versterkertje meezeulen.
't Ligt er alleen aan op welke dag en waar het gaat gebeuren.
Heb je versterkers voor zaterdag en voor zondag dan?
Kees
Nee, geen verschil tussen zaterdag en zondag, maar wel tussen een weekend waarin ik geen kinderen heb, en een weekend waarin ik wel kinderen heb. Dat is het lot van de gescheiden papa hè...
Neem je ze toch gezellig mee? Die vermaken zich wel.
Ach, ik realiseer me net dat ze net zo zouden kunnen zijn als die 2 van mij, die neem ik ook zeker niet mee, ook als zijn kids het ultieme voorbeeld van zelfbouw
Wie het eerst aanmeld die het eerste word toegelaten. Als het eenmaal vol is dan is het vol. Overigens, voor de mensen die in het verleden actief hebben bijgedragen hebben wel altijd voorrang op de reserveplaatsen/wachtlijst.