Breda vind ikzelf nog prima te doen, maar liever niet teveel verder
ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
zou er ook geen probleem mee hebben mocht er betaald moeten worden voor komende jaren.
Breda vind ikzelf nog prima te doen, maar liever niet teveel verder
Breda vind ikzelf nog prima te doen, maar liever niet teveel verder
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
ert,er moet al betaald worden: 7,50 euro. 10 Euro is voor mij de max eigenlijk. Maar we kunnen ook minder ruimte's huren, wordt het alleen wat drukker per ruimte hahaha.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Klopt, maar dat is geen probleem.
Liever dat dan (veel) extra km's bollen !
Liever dat dan (veel) extra km's bollen !
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Ik ben eens op Internet gaan speuren. En voor 200 euro huur je in Utrecht twee ruimtes van 40m en drie van 30m. Dat zijn dan oefenstudio's voor bandjes bij db studio's. Prima bereikbaar en parkeren ook.
Wat kost dit buurthuis dan?
Wat kost dit buurthuis dan?
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Ruimtes ok, maar hoe zit het met de parkeerruimte?
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Je kunt er niet met 400 auto's parkeren, maar volgens mij komen er ook nooit zo veel bezoekers. Schatting is een stuk of 50. Daarmee moet je wel uit kunnen komen.
Parkeren is gratis en er kunnen wel een stuk of 100 auto's op dat terrein staan.
Het was maar een balletje dat ik opgooide. Ik kon me niet voorstellen dat je niet ergens anders ook prima en cheap zaaltjes kon huren en ben eens om me heen gaan vragen. Maar omdat het oefenruimtes voor bandjes zijn (ingericht), kan je er wel flink herrie maken. Er is ook een grote zaal (voor feestjes tot 150 man). Die kan je ook afhuren, maar niet zo handig denk ik. De locatie heeft ook een kantine, denk dat je daar wel prima mag zitten als je maar een koffie scoort.
Ik heb alleen geen idee of ze voor dit soort dingen mogen / willen worden toegepast, maar ik zou weleens een na kunnen vragen of ze dit doen (voor 2013). Maar ik zou daarover weleens met Jan willen praten (ook begroting bespreken enzo).
Parkeren is gratis en er kunnen wel een stuk of 100 auto's op dat terrein staan.
Het was maar een balletje dat ik opgooide. Ik kon me niet voorstellen dat je niet ergens anders ook prima en cheap zaaltjes kon huren en ben eens om me heen gaan vragen. Maar omdat het oefenruimtes voor bandjes zijn (ingericht), kan je er wel flink herrie maken. Er is ook een grote zaal (voor feestjes tot 150 man). Die kan je ook afhuren, maar niet zo handig denk ik. De locatie heeft ook een kantine, denk dat je daar wel prima mag zitten als je maar een koffie scoort.
Ik heb alleen geen idee of ze voor dit soort dingen mogen / willen worden toegepast, maar ik zou weleens een na kunnen vragen of ze dit doen (voor 2013). Maar ik zou daarover weleens met Jan willen praten (ook begroting bespreken enzo).
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Tegn de tijd dat we naar Breda gaan zijn de tarieven voor volgend jaar misschien al bekend. Misschien hoeven we helemaal niet te verhuizen.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Precies,laten we gewoon afwachten tot volgend jaar. Mocht het dan aan de hand zijn kunnen we dan verder bekijken. laten we verder gaan met de orde van de dag; zullen we een bepaald thema maken voor deze keer?
groetjes
jan
groetjes
jan
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
maar een randstad luisterdag in Utrecht kan toch ook wel?
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Hey Jan,Wowly schreef:Precies,laten we gewoon afwachten tot volgend jaar. Mocht het dan aan de hand zijn kunnen we dan verder bekijken. laten we verder gaan met de orde van de dag; zullen we een bepaald thema maken voor deze keer?
groetjes
jan
Misschien kunnen we dit jaar iets doen met zelfbouw audio ??
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
wat is er mis met Pizzas?mischa72 schreef:Misschien kunnen we dit jaar iets doen met zelfbouw audio ??![]()
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
niks mis mee rond etenstijdHenkjan schreef:wat is er mis met Pizzas?mischa72 schreef:Misschien kunnen we dit jaar iets doen met zelfbouw audio ??![]()
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Ik vind iets meer dan €10 ook nog aanvaardbaar hoor. Als het echt nodig is om de organisatie in orde te krijgen.
Het is nu ook weer geen evenement dat elke week gehouden wordt, dus dan valt die klein extra kost wel te verdragen.
Het is nu ook weer geen evenement dat elke week gehouden wordt, dus dan valt die klein extra kost wel te verdragen.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Ik denk wel dat veel intresse zal zijn in een workshop Printconnectoren : Niet Persen Maar Drukken; gepresenteerd door Mischa...mischa72 schreef:Hey Jan,Wowly schreef:Precies,laten we gewoon afwachten tot volgend jaar. Mocht het dan aan de hand zijn kunnen we dan verder bekijken. laten we verder gaan met de orde van de dag; zullen we een bepaald thema maken voor deze keer?
groetjes
jan
Misschien kunnen we dit jaar iets doen met zelfbouw audio ??![]()
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Je weet dat hier commentaar op komt...ray5150 schreef:Niet Persen Maar Drukken; gepresenteerd door Mischa...
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Indien gewenst doe ik ook bevallingen, maar dan is het Niet Drukken Maar Persen.AatV schreef:Je weet dat hier commentaar op komt...ray5150 schreef:Niet Persen Maar Drukken; gepresenteerd door Mischa...![]()
groet,
Aat
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
En wie reageert er als eerste ?AatV schreef:Je weet dat hier commentaar op komt...ray5150 schreef:Niet Persen Maar Drukken; gepresenteerd door Mischa...![]()
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
Ook in de mijne en ik moet zeggen: Ik ben zeer gelukkig met deze datum !!
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
Geen bevallingen op die dag?
Staat genoteerd. Moet nog even kijken of dat gaat lukken, dat weekend in mei is altijd druk bezet met verjaardagen hier.
Staat genoteerd. Moet nog even kijken of dat gaat lukken, dat weekend in mei is altijd druk bezet met verjaardagen hier.
