het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
genoeg voor een flinke line array, goedkoop genoeg om het leuk te houden ?
http://link.marktplaats.nl/522303146
http://link.marktplaats.nl/522303146
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
dat we daar niet aan gedacht hebben voor Hondasnl z'n laptop setjebas focal m180 schreef:Leuk zelfbouw speaker pc setje http://link.marktplaats.nl/528769523
Dit vindt ik nu een erg leuk setje , een mini 3weg speaker met w130 subwoofer .
Re: het "te koop gezien" topic....
Als iemand nog intresse heeft in de 6EM7 ( 6sl7 pre & 2A3 achtig in één buis) buizen (welles waar niet de coinbase uitvoering )
Hier een flinke mep op ebay. Ben al voorzien.
http://www.ebay.nl/itm/120859305695?ssP ... 1423.l2649
Hier een flinke mep op ebay. Ben al voorzien.
http://www.ebay.nl/itm/120859305695?ssP ... 1423.l2649
Re: het "te koop gezien" topic....
Prachtige buisjes, luister er elke dag naar.
Alleen laat ik ze uit de sovjet vandaan komen, daar weten ze nog wat normale verzendkosten zijn
Maar ja, Amerikanen, alles is groter en meer...
Alleen laat ik ze uit de sovjet vandaan komen, daar weten ze nog wat normale verzendkosten zijn
Maar ja, Amerikanen, alles is groter en meer...
Re: het "te koop gezien" topic....
Yep, in Odessa of Djenopropetrovsk, net wie ze op dat moment heeft..
Rob
Rob
Re: het "te koop gezien" topic....
Bouw daar maar eens tegenop
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... cificaties Waarschijnlijk een kwaliteit waar je van achterover valt (van verbazing en afschuw).
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... cificaties Waarschijnlijk een kwaliteit waar je van achterover valt (van verbazing en afschuw).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat maakt me wel nieuwsgierig! Zou je die dingen ook als stereo-set kunnen inzetten?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Bij de Action hebben ze ze ook. maar dan altijd voor die prijs geloof ik. Heb ze paar weken geleden gezien.
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij weet deze meneer of mevrouw zijn versterker niet op prijs te schatten;
http://link.marktplaats.nl/537627269
http://link.marktplaats.nl/537627269
Re: het "te koop gezien" topic....
SuperR schreef:Volgens mij weet deze meneer of mevrouw zijn versterker niet op prijs te schatten;
http://link.marktplaats.nl/537627269
Had hem gemaild,,, mag wel voor €550,- niet echt duur voor zo'n beestje.
Maar heb er eigenlijk thuis niks aan..
Re: het "te koop gezien" topic....
Meestal is het zo, als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook. Maar wie weet is het geen kat in de zak.
Re: het "te koop gezien" topic....
De LM4562 is nu ook bij Dick Best te krijgen.
http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=7983
http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=7983
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik weet niet of de opamp heel goed is.. maar hij is deze week voor de helft van het geld:
LME49710NA voor 3 euro
http://www.elektronica-online.nl/?content=13366
En luidsprekerkabel van Tasker (2x2,5mm) voor 1,60
http://www.elektronica-online.nl/?content=9902
LME49710NA voor 3 euro
http://www.elektronica-online.nl/?content=13366
En luidsprekerkabel van Tasker (2x2,5mm) voor 1,60
http://www.elektronica-online.nl/?content=9902
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Wel een goede opamp, maar niet echt voordelig. Een LME49710 is een single opamp, en tevens een halve LME49720. Een LME49720 is identiek aan de (bij DB) 2,90 kostende lm4562. 
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Hij heeft ze waarschijnlijk uit, en is er verder misschien maar niet aan begonnen, gezien de luidsprekers die hij ook aanbied.bartsegers schreef:
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
dit kan je er mee doen [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zozQ5cET1H4[/youtube]
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Er is hier vast wel iemand geinteresseerd in zo'n bulk met onderdelen!
http://link.marktplaats.nl/557406573
Moet het zelf even rustig aan doen, want ik heb al veel te veel op de plank
http://link.marktplaats.nl/557406573
Moet het zelf even rustig aan doen, want ik heb al veel te veel op de plank
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
bitumen in de aanbieding bij de grote C:
http://nieuws.conrad.nl/r.html?uid=A.C. ... shuTuCWnyg
http://nieuws.conrad.nl/r.html?uid=A.C. ... shuTuCWnyg
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet zo zeer tekoop maar wel testers en bouwers gevraagd http://www.diyaudio.com/forums/solid-st ... lable.html nog eentje http://www.diyaudio.com/forums/solid-st ... group.html en de laatste
http://www.diyaudio.com/forums/solid-st ... ved-6.html
http://www.diyaudio.com/forums/solid-st ... ved-6.html
Re: het "te koop gezien" topic....
cool schreef:misschien verkeerde draadje maar alla:2 Mundorf AMT's:
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/lui ... ind=1&fs=1
