Nieuw riemenset

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
edje
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 22 apr 2007, 19:13
Locatie: Geel

Nieuw riemenset

Bericht door edje »

Mijn oproep luid : Waar vind ik een set nieuwe aandrijfriemen voor mijn Marantz CD 94 ???
Blijkt een moeilijke opgaven .Bij de lokale electronicaboer hebben ze niks meer in stock .
Wie kan me er aan helpen .....?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuw riemenset

Bericht door ray5150 »

edje
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 22 apr 2007, 19:13
Locatie: Geel

Re: Nieuw riemenset

Bericht door edje »

Heb bij de aangegeven site een riemenset besteld .Was volgens de verkoper geen probleem .Hadden het op voorraad speciaal voor de cd 94 van marantz .
Ik dacht mooi zo ,wel wat geld voor wat riempjes van om en bij 1 euro /stuk kan hij der weer jaren tegen .

En wat bleek ...na enkele weken ongeduldig wachten toch geleverd ... dezelfde avond cd 94 open ,riemen verweiderd ... heb er vier nieuwe ontvangen maar deze waren al in nieuwe staat een stuk groter dan die er uit gingen ....

Betrouwbaarheid is hier zoek .
Maak in dde toekomst mijn riemjes zelf ...Lijmen zijn betrouwbaar en te lange nieuwe riemen heb ik genoeg .

Bezin voor dat ge begint .
Aan mijn gaat die zaak niks meer slijten

Ed
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw riemenset

Bericht door bas focal m180 »

Niet op ebay gekeken ?

Ik zie diverse aanbieders , of het de goede zijn weet ik niet maar wel zo gevonden .
Plaats reactie