Helaas is de houttekening niet zo goed te zien zoals bij een acacia of eiken. Overigens zou een eiken plank van deze kwaliteit en afmetingen een veelvoud kosten, dus een ramp dat het essen is is dat niet
Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp die is geboden, echt super!!! bedankt!! Zal tzt eens een foto plaatsen.
jan


