Battle of the TL's

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

We hebben de suggestie al eens eerder laten vallen en willen nu dit daadwerkelijk gaan doorzetten.

The Battle of the TL

De hoofdlijn van deze dag is het fenomeen Transmissielijn (TL, ML-TL, TQWT, ML-TQWT, Hoorn)
Andere systemen zijn natuurlijk ook welkom


Datum: 21 april

Tijd: 9.30 tot 17.00

Locatie:

Annage Skûtsjesilen
Reidtûgel 5
9264 TS Earnewâld (Friesland)
website: Annage Skûtsjesilen

Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.

We hebben de beschikking over een aantal ruimtes, of we alle ruimtes gaan gebruiken hangt af van aantal deelnemers.
Alle voorzieningen zijn aanwezig, we gaan nog met de eigenaar om tafel voor de verzorging van de innerlijke mens.

Als er mensen zijn die graag een meting van hun speakers willen kunnen we dit verzorgen, evt is er meet apparatuur aanwezig (DAAS en/of ARTA).

Rudy
Laatst gewijzigd door RumoH op wo 15 aug 2012, 15:16, 8 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Deelnemers

1. Rudy (RumoH)
2. Gerjan
3. Wigbert ?
4. Sietse
5. Weidok ?
6. Niko
7. TubeHead
8. RobertD
9. Bart-Jan
10. FR_Aad

Apparatuur

Amps

- Magnat MA-800 (Rudy)
- Arcam FMJ (Gerjan)
- Music Angel EL34SE (Rudy)
- Beun amp (TubeHead)
- EL84Se (RobertD)
- Arcam FMJ eindtrap met O3ENE preamp (Gerjan/Rudy)

Bronnen

- Philips DVD963SA (Rudy)
- Logitech Squeezebox (Rudy)
- Arcam FMJ (Gerjan)
- CD5000 met buizentrap (Bart-Jan)
- laptop met arcam DAC (Gerjan)
- laptop met Beresford 7250 DAC (Rudy)

Luidsprekers

- DaX² (2 sets met verschillende filters) -- ML-TL met Audax HM130Z12 + Mundorf AMT1908 (Rudy)
- DaX² (2 sets met verschillende filters) -- ML-TL met Audax HM130Z12 + Mundorf AMT1908 (Gerjan)
- MissionT -- ML-TL (LBVS kast met Mission CP-168 + HiVi K1 (Rudy/Gerjan/Wigbert)
- Side Loaded TL -- (Sietse)
- ? Breezer TL -- (Weidok)
- ? Budget TQWT -- TQWT Senon DY811U (Weidok)
- Budget TQWT -- TQWT Senon DY811U (FR_Aad)
- ? Budget MLTL -- ML-TL Senon DY811U (Weidok)
- Frugel Horn MK3 met Alpair 7 -- Rudy
- 'Kleine Duiveltjes' -- Bart-Jan
- F.A.S.T. /TL Litle Big Box. -- Niko
- Ga voor Goud
- CT222TL
- Needle Coax
Laatst gewijzigd door RumoH op di 10 apr 2012, 15:59, 11 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Indeling

Ruimte 1
- Frugel Horn -- Rudy

Ruimte 2
- DAX² -- Rudy
- DAX² -- Gerjan

Ruimte 3
- Kleine duiveltjes -- Bart-Jan

Heeft iemand misschien ook een voorkeur, of gaan we dit helemaal niet van te voren indelen en zien we op de dag zelf wel?
Laatst gewijzigd door RumoH op di 10 apr 2012, 12:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Battle of the TL's

Bericht door FR_Aad »

Moet ik na mijn vakantie maar eens gauw wat actiever gaan worden. :D
Gebruikersavatar
Lars Oosterveen
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 26 okt 2011, 9:06
Locatie: de Wijk
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door Lars Oosterveen »

En er mogen alleen TL's komen die dag?
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Laat ik het zo zeggen dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk met TL's te komen
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door weidok »

Geweldig.. ik neem mee een ML-TQWT , ML-TL en Breezer-TL (?)...
Breezer TL moet nog gebouwd...
op dit moment geen goed werkende versterker..
draai nu met LoBONobox op Omnes Audio 4 kanaals actief T amp'je :)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

Zal m'n best doen. Dan komen de side loaded TL's de boel op stelten zetten. :twisted: :D
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: Battle of the TL's

Bericht door ovni »

Rokende TL's :arrow: Sietse komt heus wel :rofl:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door weidok »

28 april komt mij het beste uit

Meetkamer ?? super idee :goeie:

Als het lukt de Senon FR en Monacors woofers te meten op een openbaffle !!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

ovni schreef:
Rokende TL's :arrow: Sietse komt heus wel :rofl:
Tja, de bewoners daar maar ff waarschuwen. Maar die zijn wel wat gewend hoor, met die stinkfabriek daar. (verwerking dode dieren)
Overigens Sumar is in het nederlands Suameer en licht vlak bij Burgum = Bergum. :!: :!:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Battle of the TL's

Bericht door FR_Aad »

Misschien wel leuk als dan ik mijn Budget TQWT ook meeneem.
Ik ga na mijn vakantie kijken of ik de cirkelzaag in de huidige kasten ga zetten of weer nieuw maak. (huidige zijn 36mm te breed, sukkel die ik ben)

Ik ben na jullie berichten over Beesterswaag wel benieuwd wat er met verschillende versterkers uit de TL'en komt.


Overigens, op Google Maps is het gewoon Sumar.

Aad
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

In friesland zijn ze nog niet allemaal gewend aan de friese namen :rofl:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

Klopt, maar die vertalingen slaan zo af en toe ook nergens op vind ik.
Maar ik schreef het even voor de eventuele niet Friezen.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RobertD »

Leuk initiatief... ga ik even volgen. Als ik kan kom ik luisteren. Zal ik nog een setje Klonatines meenemen?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door weidok »

RobertD schreef:
Zal ik nog een setje Klonatines meenemen?
Zal vast wel kunnen ?
Rudy heb je al een datum ?
Zouden de Senon FR TL uitvoeringen met deMusic Angel buizenamp matchen ?
Wat denk je... anders neem ik de Accuphase wel mee als die
op tijd gerepareerd kan worden :-& :-& :-&

Als het een beetje mee zit hoop ik ook de openbaffle's
met de Monacor SPP250 woofers klaar te hebben..
Kunnen we daar een Senon in schroeven..
en misschien wat metingen doen ???
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Ik denk dat het 21 april wordt omdat 28 april problematisch wordt ivm het lange weekend. Er zijn nl bands die het lange weekend willen gebruiken voor opnames.

Eventueel wijken we uit naar een ander adres.

Ruud
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

Maar er is nog niet veel belangstelling !
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door weidok »

RumoH schreef:
Ik denk dat het 21 april wordt omdat 28 april problematisch wordt ivm het lange weekend. Er zijn nl bands die het lange weekend willen gebruiken voor opnames.

Eventueel wijken we uit naar een ander adres.

Ruud
21 april past mij achteraf ook beter..
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Battle of the TL's

Bericht door TubeHead »

21 april ? Dan heb ik een gaatje vrij. ( onder voorbehoud)

Zie dat de Senon driver er weer bij zijn. Dus dan wil ik de beun bak wel weer mee nemen.
Laatst gewijzigd door TubeHead op za 03 mar 2012, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door weidok »

TubeHead schreef:
21 april ? Dan heb ik een gaatje vrij.

Zie dat de Senon driver er weer bij zijn. Dus dan wil ik de beun bak wel weer mee nemen.
super ....
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RobertD »

21 April lukt mij waarschijnlijk ook wel.
Ik kan mijn kleine EL84 SE versterkertje ook meenemen. Klein maar dapper, hebben we in Breda gehoord.

Welke bronnen komen er mee?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door Henkjan »

ik zet t in m'n agenda, maar acht de kans dat ik kan niet al te hoog in. Ik kan wel t e.e.a. meenemen qua TL natuurlijk: bv de Ga voor Goud, Needle Coax, CT222TL, etc, enz

Als ik niet kan, maar mocht er a) iemand anders uit deze regio gaan die wat mee kan nemen en b) er behoefte is kan ik wel wat TL's ter beschikking stellen.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RobertD »

Ik heb 21 april vastgezet in mijn agenda.
HenkJan, ik rijd in een Toyota Prius, als die TL's van jou niet al te groot zijn, kan ik er wel wat meenemen. (Mag er dan thuis even mee spelen :wink: )

Ik kan mijn Klonatines meenemen, tenzij ik de speakers van HenkJan ga meenemen.
Verder heb ik uiteraard mijn buizenversterkertje(s) en eventueel een Gainclone.
Gebruikersavatar
corto maltese
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
Locatie: santpoort
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door corto maltese »

Wat een goede idee Rudy. Ik ben er ook bij, met mijn nieuwe F.A.S.T. /TL Litle Big Box.
Allen ik kan niet op 14 April, wel op 21.
Niko
Plaats reactie

Terug naar “DIY events door sponsoren”