Magico de clown
Moderator: Beheerdersteam
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Magico de clown
Was deze al eens gepost?
http://www.hifivietnam.vn/home/tham-nha ... may-magico
Op dezelfde site ook wat ander fabrikanten (Usher, Kef etc.)
http://www.hifivietnam.vn/home/tham-nha ... may-magico
Op dezelfde site ook wat ander fabrikanten (Usher, Kef etc.)
Re: Magico de clown
Had nog nooit van Magico gehoord. All the right technological effort in the wrong places, ben ik bang...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Magico de clown
Spreekspoel en korf die lijken op morel , alleen een andere membraam morel UW1058 bv met 130mm grote alu spreekspoel , speaker RMS niet de belastbaarheid RMS is giganties dus zacht spelen met die units is niet aan te bevelen omdat je dan details mist .Vinculum schreef:Wat een voicecoil!
Re: Magico de clown
Waarom denk je dat?markbakk schreef:All the right technological effort in the wrong places, ben ik bang...
- Lars Oosterveen
- Berichten: 89
- Lid geworden op: wo 26 okt 2011, 9:06
- Locatie: de Wijk
- Contacteer:
Re: Magico de clown
Jammer dat de site onleesbaar is, want volgens mij staan er wel meer van dit soorft fotoreportages.
Afgezien van het feit dat het nooit te betalen is voor mij, ziet het er wel bruut uit.
Afgezien van het feit dat het nooit te betalen is voor mij, ziet het er wel bruut uit.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Magico de clown
Google is you friend:Lars Oosterveen schreef:Jammer dat de site onleesbaar is, want volgens mij staan er wel meer van dit soorft fotoreportages.
http://www.soundstageglobal.com/index.p ... Itemid=152
Maar als ik naar die filterprintplaten kijk dan lijkt me dat toch niet echt goed gaan :s

- Lars Oosterveen
- Berichten: 89
- Lid geworden op: wo 26 okt 2011, 9:06
- Locatie: de Wijk
- Contacteer:
Re: Magico de clown
Die zag ik al ja, zo krom als een hoepel...
Zie nu ook de juiste link, tnx!
Zie nu ook de juiste link, tnx!
Re: Magico de clown
Heel veel aandacht voor materialen en mooie bewerking, maar weinig voor echt relevante elektro-akoestische zaken. Voorbeeld? Wat heb je nou aan nanotech-conussen en bijzondere beryliumtweeters wanneer je het afstraalgedrag van je kast niet in de hand hebt? Kijk maar eens op de website naar de daar staande dispersiemeting. Daar gaat het niet om. Laat maar eens een powercurve zien, of afstraalgedrag op 30, 60 en 90 graden. De kans dat zo'n systeem in een gewone luisterruimte tien keer beter klinkt dan een tien keer goedkoper, evenwichtig ontworpen systeem is nul.Arno schreef:Waarom denk je dat?
Re: Magico de clown
Ik heb nog niets gehoord, dus om nu te zeggen dat het niets is is misschien wat voorbarig. Het ziet er allemaal wel erg degelijk uit, al is die printplaat wel erg belast zo (spoel zit enminste wel goed vast). Ik vind dat soort van cnc-spul altijd wel erg mooi om te zien....
jan
jan
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: Magico de clown
Persoonlijk vind ik die magico mini erg mooi. Die kast van gestapeld multiplex met zo'n alu front ziet er erg mooi uit. Zit zelf voor toekomstige speakers ook over iets dergelijks te denken.
Scanspeakman
Scanspeakman

