Nee hoor..., gewoon via de menu knopjes op 't LCD printje kan je dit bedienen.Henkjan schreef:Jan-Willem__Hypex schreef:Zoals Jan-Peter al zegt, gebeurt het schakelen van de digitale ingangen met behulp van software.Henkjan schreef:hoe schakel je die? want als ik lees "met relais kan geschakeld worden tussen de 4 analoge ingangen" dan zou je kunnen denken dat de digitale kanalen dan niet geschakeld worden???dus als ik 2 digitale inputs wil gebruiken moet t ding aan de PC om een bron te schakelen? ik heb t hopelijk verkeerd begrepen.....
Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Moderator: Beheerdersteam
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Hoe werkt het eigenlijk met de ir en afstandsbediening? Of is dat geen ir oogje wat ik zie zitten?
-
Jan-Willem__Hypex
- ZA-sponsor: Hypex Electronics
- Berichten: 20
- Lid geworden op: di 21 sep 2010, 11:24
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Klopt, straks (via een update) kan via een afstandbediening het DLCP ook bediend worden. (bijvoorbeeld ingang selectie, en volume)Montana schreef:Hoe werkt het eigenlijk met de ir en afstandsbediening? Of is dat geen ir oogje wat ik zie zitten?
-
Jan-Willem__Hypex
- ZA-sponsor: Hypex Electronics
- Berichten: 20
- Lid geworden op: di 21 sep 2010, 11:24
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dag Heren,
De eerste sets zijn beschikbaar! De eerste stereo set wordt eerdaags uitgeleverd.
Het product wordt momenteel in de webshop geplaatst. (Alleen beta testers kunnen dit product zien)
Ik zal contact opnemen met de beta testers die zich al hebben aangemeld.
Voor eventueel vragen hierover gaarne hier posten, of mailen naar (jan-willem (at) hypex (dot) nl).
Mvg,
Jan-Willem

De eerste sets zijn beschikbaar! De eerste stereo set wordt eerdaags uitgeleverd.
Het product wordt momenteel in de webshop geplaatst. (Alleen beta testers kunnen dit product zien)
Ik zal contact opnemen met de beta testers die zich al hebben aangemeld.
Voor eventueel vragen hierover gaarne hier posten, of mailen naar (jan-willem (at) hypex (dot) nl).
Mvg,
Jan-Willem

Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ik probeer nu wat metingen te laden: txt files. Hoe krijg ik de metingen nou in de grafiek te zien? Ik kies bij select de meting en vink show aan. metingen zitten rond de 40dB, maar als ik omhoog scroll in de grafiek kom ik ook niks tegen.. (niet gecall.) Zal vast iets heel stoms over het hoofd zien..
edit, Jan-Willem heeft het me al uitgelegd over de mail! top
edit, Jan-Willem heeft het me al uitgelegd over de mail! top
-
Jan-Willem__Hypex
- ZA-sponsor: Hypex Electronics
- Berichten: 20
- Lid geworden op: di 21 sep 2010, 11:24
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dag heren,
Er zijn al diverse sets uitgeleverd, maar er zijn nog een aantal sets beschikbaar.
Bij interesse gaarne mailen naar: jan-willem at hypex dot nl
Vriendelijke groet,
Het Hypex team
Er zijn al diverse sets uitgeleverd, maar er zijn nog een aantal sets beschikbaar.
Bij interesse gaarne mailen naar: jan-willem at hypex dot nl
Vriendelijke groet,
Het Hypex team
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Hoi Jan Willem,
Is er al meer duidelijkheid over wanner de Hypex DSP op de markt zal komen?
Mvg,
Rizzo
Is er al meer duidelijkheid over wanner de Hypex DSP op de markt zal komen?
Mvg,
Rizzo
-
Duck Twacy
- Berichten: 530
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
met een beetje geluk dit jaar nog:
op www.diyaudio.comBruno Putzeys schreef:We're still targeting delivery in 2011. Keep your fingers crossed other work doesn't get in the way.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
voor mijn actieve orions wil ik altijd nog eens een 6 of 8 kanaals versterker, mijn zelfbouw 8x lm4780 ruist licht.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Boppo84 schreef:met een beetje geluk dit jaar nog:
op www.diyaudio.comBruno Putzeys schreef:We're still targeting delivery in 2011. Keep your fingers crossed other work doesn't get in the way.
Daar bedoelt hij de nieuwe Ncore mee!
Groet Gerhard
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Op basis van post 400 en 402 niet. Die slaan op de DLCP, in mijn beleving zijn post 404 en 405 daar een antwoord op.ds23man schreef:Daar bedoelt hij de nieuwe Ncore mee!
Anders is enige indicatie:
It'll come
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Volgens mij moeten we zo langzamerhand een treurmars voor dit product gaan organiseren........
Of Hypex moet nog een klein sprankelend lichtje laten schijnen!
GRG
Of Hypex moet nog een klein sprankelend lichtje laten schijnen!
GRG
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
We willen graag sneller hoor...., maar helaas door vele andere projecten moeten we de DLCP wat naar achteren schuiven. Maar...door het grote succes van de NCORE NC400 zien we opeens veel interesse voor actieve luidsprekers. Dit DLCP platform gaat er echt komen, don't worry!
Jan-Peter
Jan-Peter
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Jan-Peter,
sinds begin van deze thread is er al veel tijd verstreken. Ondertussen zijn er meer produkten op de markt gekomen met behoorlijk lagere prijsen en zeer goede prestaties. Is het prijs nivo nog wel te handhaven?
Ronny
sinds begin van deze thread is er al veel tijd verstreken. Ondertussen zijn er meer produkten op de markt gekomen met behoorlijk lagere prijsen en zeer goede prestaties. Is het prijs nivo nog wel te handhaven?
Ronny
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Onze insteek is het om een goede prijs/kwaliteit verhouding te hanteren. Aangezien we alleen gaan voor de hoogste kwaliteit denk ik niet dat de prijsstelling die we hanteren voor de DLCP zo hoog is. De klant bepaalt uiteindelijk zelf waar die voor gaat...... 
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
In de AS2.100 en PSC2.400 zit ook een DSP.
Deze heeft dan geen display en is drie kanaals. maar voor een stuk minder geld heb je er dan wel meteen vier UCD100 modules bij.
Wat is het voordeel van deze DSP unit t.o.v. bijvoorbeeld de AS2.100?
Deze heeft dan geen display en is drie kanaals. maar voor een stuk minder geld heb je er dan wel meteen vier UCD100 modules bij.
Wat is het voordeel van deze DSP unit t.o.v. bijvoorbeeld de AS2.100?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dat je hem met Ncore's can gebruiken!Soundexcel schreef:In de AS2.100 en PSC2.400 zit ook een DSP.
Deze heeft dan geen display en is drie kanaals. maar voor een stuk minder geld heb je er dan wel meteen vier UCD100 modules bij.
Wat is het voordeel van deze DSP unit t.o.v. bijvoorbeeld de AS2.100?
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ik heb begrepen dat de DLCP o.a. een langere delay heeft, zodat deze beter inzetbaar is met een sub of cornerwoofer set-up.Soundexcel schreef:In de AS2.100 en PSC2.400 zit ook een DSP.
Deze heeft dan geen display en is drie kanaals. maar voor een stuk minder geld heb je er dan wel meteen vier UCD100 modules bij.
Wat is het voordeel van deze DSP unit t.o.v. bijvoorbeeld de AS2.100?
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
goed punt
maar dan hebben we het niet meer over jip en janneke geld...
Heb ook een ander topic helemaal doorgelezen. DA conversie etc is wel een stuk beter in deze unit.
Heb ook een ander topic helemaal doorgelezen. DA conversie etc is wel een stuk beter in deze unit.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Deze hypex unit lijkt me de eerste "high quality" dsp oplossing voor de zelfbouw. Minidsp is goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook niet super (ik ben nog niet overtuigd
).
Het ligt eraan wat de prijs voor de hypex zal gaan worden, maar de kant en klare oplossingen die echt goed zijn geimplementeerd gaan makkelijk richting de >2500 euro (o.a. Groundsound & Lyngdorf). Dan lijkt de hypex nog best een aantrekkelijke oplossing.
Het ligt eraan wat de prijs voor de hypex zal gaan worden, maar de kant en klare oplossingen die echt goed zijn geimplementeerd gaan makkelijk richting de >2500 euro (o.a. Groundsound & Lyngdorf). Dan lijkt de hypex nog best een aantrekkelijke oplossing.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Zo'n Groundsound module kost met voeding en software bij ook "maar" (afhankelijk van je setup natuurlijk) tussen de 500 en de 700€ ..Rizzo schreef:Deze hypex unit lijkt me de eerste "high quality" dsp oplossing voor de zelfbouw. Minidsp is goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook niet super (ik ben nog niet overtuigd).
Het ligt eraan wat de prijs voor de hypex zal gaan worden, maar de kant en klare oplossingen die echt goed zijn geimplementeerd gaan makkelijk richting de >2500 euro (o.a. Groundsound & Lyngdorf). Dan lijkt de hypex nog best een aantrekkelijke oplossing.
Enkel zo'n volledig afgebouwd apparaat is erg duur, maar dat is voor de DHZ'er ook niet weggelegd (behalve Harryeng dan
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Volgens mij zijn die modules net effe anders dan de hardware die in die kant en klare groudnsound zit, weet niet zeker. Maar die groundsound is nie goedkoop.......
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ons product willen we toch echt wel ruim positioneren boven de anderen fabrikanten die ik hier lees. MiniDSP speelt in een volstrekt andere positie, gewoon een erg leuk product met veel features. Maar klanten die met de NCORE NC400 een actief systeem gaat bouwen wil toch wel iets hebben wat op hetzelfde niveau speelt.
De DLCP staat nu echt op de planning, echter door wat andere projecten die wat uitlopen schuiven we de DLCP naar achteren.
De DLCP staat nu echt op de planning, echter door wat andere projecten die wat uitlopen schuiven we de DLCP naar achteren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Jan-Peter schreef:Ons product willen we toch echt wel ruim positioneren boven de anderen fabrikanten die ik hier lees. MiniDSP speelt in een volstrekt andere positie, gewoon een erg leuk product met veel features. Maar klanten die met de NCORE NC400 een actief systeem gaat bouwen wil toch wel iets hebben wat op hetzelfde niveau speelt.
De DLCP staat nu echt op de planning, echter door wat andere projecten die wat uitlopen schuiven we de DLCP naar achteren.
Hoeveel naar achteren? Toch niet bij de achterdeur hoop ik?
GRG
