http://www.plsaudio.nl/Walt schreef:Ben wel benieuwd welke zaak daar aan de 'overkant' zit?
Maar het is denk ik, geen zaak voor jou, hij verkoopt geen Mundorf of Duelund.
Daar is hij veels te "down to earth" voor...
Moderator: Beheerdersteam
http://www.plsaudio.nl/Walt schreef:Ben wel benieuwd welke zaak daar aan de 'overkant' zit?
Hé Mischa, je zegt helemaal niets over het gebruik van kroonstenen en dat een klem een veel betere verbinding is (waar je wat mij betreft helemaal gelijk in hebt!).mischa72 schreef:[zeikmodus]
Deze print kan redelijk gemakkelijk draadbrugloos, maar ik heb geen idee of je dan nog zo'n mooie layout hebt
[/zeikmodus]
Groeten,
Mischa
Dat kan hij ook helemaal niet, Aat.AatV schreef:Hé Mischa, je zegt helemaal niets over het gebruik van kroonstenen en dat een klem een veel betere verbinding is (waar je wat mij betreft helemaal gelijk in hebt!).mischa72 schreef:[zeikmodus]
Deze print kan redelijk gemakkelijk draadbrugloos, maar ik heb geen idee of je dan nog zo'n mooie layout hebt
[/zeikmodus]
Groeten,
Mischa
groet,
Aat
Jij bedoelt zeker zoals in deze inschakelvertraging ?:Rudy schreef:Voor je inschakelweerstanden van je transfo kan je simpeler 2 weerstanden in serie zetten van 10 a 20wat, dit maakt je layout wat simpeler.Deze kunnen gewoon dicht bij elkaar staan, de warmte afgift in deze situatie is niet belangrijk. Deze weerstanden hebben nogal de neiging om stuk te gaan omdat ze zeer kortstondig bijzonder hard van temperatuur veranderen, en das nou net de zwakte van alle componenten.
Voor een kanaal 4 stuks als ik het dus goed begrijp ? dat word dan veel te rommelig. dat gaat hem dus niet worden.Rudy schreef:Bij die fets word enkel de flybackdiode gebruikt, je hebt dus 4 van die blokken nodig. ( of 1 zoals in de andere foto )
Niet zonder componenten verplaatsen. Dat ga ik niet doen, omdat dat de uitstraling van de print teveel beïnvloedt. Daarom noemde ik het ook zeikmodusray5150 schreef:Mischa, you can do a better job ?![]()
Dit zijn ze dus.Duck Twacy schreef:Zal dit weekend even kijken of ik ze nog boven tafel kan krijgen. Ze zitten nog in een plastic buis volgens mij. Maar weet echt niet zeker of ze bruikbaar zijn in een aleph.ray5150 schreef:Oei, dat verandert de zaak.... hij is wel lekker plat...en ik heb maar een paar centimeter hoogte over...Duck Twacy schreef:(en ik had nog wel een gratis setje liggen (ergens in de kelder)
Flesje wijn ?
Fles wijn is aardig, maar is niet nodig. Vind t gewoon leuk als ze nog een keer gebruikt worden (ikzelf had al die andere Ixys gekocht om in de Aleph toe te passen. Die zien er meer zo uit (dus die platte waren sowieso over)):
Zeker tegelijk met Ralph, Ik kreeg van namelijk van Aatv een PB dat hij tussen de spullen van hem er een stuk of 8 had gevonden.Duck Twacy schreef:Zag ineens in het origine draadje op diyaudio dat ik er destijds 10 gekocht heb.
Wat bedoel je met het laatste, is het nu wel of niet verstandig om ze te gebruiken ?Ah!buis schreef:Dat valt reuze mee![]()
Max sperspanning 100V en bij een brug zitten er altijd twee in serie dus 200V.
Daarmee kun je dan 100V op de elko en 100V van de trafo hebben,Da's 70Veff.
Elke 34V z'n brug is dan ook geen bezwaar maar één voor alles is er net over.