Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 08 feb 2012, 17:44
BertDB schreef: Daar kijk ik ook erg naar uit !
Vooral het verschil in het laag.
Zowel de gebruikte driver als de behuizing zijn verschillend en daar ben ik wel benieuwd naar.
Ook de afregeling (crossover en room EQ) is een iets verschillende aanpak en ik vraag me af in hoeverre je dat zou horen
Versterker wordt een 4-kanaals behringer EPQ304.
Volumeregeling ben ik nog niet uit.
Mocht Ed nu nog een ander setje cornerwoofers meebrengen is het helemaal top
@ Hans: hoe regel jij het volume? Op de minidsp ?
Yep, en ik heb dan ook nog wel de SB als mogelijke volume regeling.
Het best klinkt het met de volume vol op de SB en de rest op met volumeprintje in de Digitale preamp
BertDB
Berichten: 1978 Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)
Bericht
door BertDB » wo 08 feb 2012, 18:32
sowieso is volume digitaal regelen snoeien in de bits...
Ik zou het volumepot kunnen zetten tussen x-over (DCX) en versterker, alleen is dat 4-kanaals en gebalanceerd
Moet ik nog eens een nachtje over slapen, want het blijft wel low-budget
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 08 feb 2012, 22:37
We kunnen dat dan mooi vergelijken, digitaal of analoog.
DragoSz
Berichten: 568 Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen
Bericht
door DragoSz » do 09 feb 2012, 2:07
Hopelijk lukt het deze keer wel om te demonstreren hoe Lbv met el 166 moet klinken!
cobaltjeh
Berichten: 1583 Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen
Bericht
door cobaltjeh » do 09 feb 2012, 9:22
Zoals het er nu uit ziet kan ik dan dsp plus eindversterkers meenemen, echter nu nog speakers.
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » do 09 feb 2012, 10:05
BertDB schreef: Mocht Ed nu nog een ander setje cornerwoofers meebrengen is het helemaal top
kan ik wel voor zorgen. Wat dacht je van die kleine Peerless in een TL?
cobaltjeh schreef: Zoals het er nu uit ziet kan ik dan dsp plus eindversterkers meenemen, echter nu nog speakers.
wat heb je nodig? een passief of een aktief 1/2/3/sub weg systeem?
cobaltjeh
Berichten: 1583 Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen
Bericht
door cobaltjeh » do 09 feb 2012, 10:20
asterduc schreef:
cobaltjeh schreef: Zoals het er nu uit ziet kan ik dan dsp plus eindversterkers meenemen, echter nu nog speakers.
wat heb je nodig? een passief of een aktief 1/2/3/sub weg systeem?
Momenteel heb ik nog niets
, ik hoop voor die tijd wat test kasten te hebben voor mijn mtm en woofers.
Vinculum
Berichten: 3206 Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:
Bericht
door Vinculum » do 09 feb 2012, 10:21
Ik neem in ieder geval de Elysiums mee met stands en als die ooit af komt de Prologue.
meiborg
Berichten: 2407 Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49
Bericht
door meiborg » do 09 feb 2012, 10:48
Niet het derde weekend, ARGH.. Dan heb ik al meimarkt..
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » do 09 feb 2012, 11:07
meiborg, meimarkt.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » do 09 feb 2012, 13:35
Maar is er nou al een datum bekend ?
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » do 09 feb 2012, 14:53
ray5150 schreef: Maar is er nou al een datum bekend ?
Zie titel. XX mei, oftewel 20 mei. Dit jaar op een zondag dus
meiborg
Berichten: 2407 Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49
Bericht
door meiborg » do 09 feb 2012, 15:18
Dammm.. Komt 'mei' slecht uit
en ha Jeroen, jaja een markt ter meerdere eer en glorie van ondergetekende, jawel!
Mvg Reinder
BertDB
Berichten: 1978 Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)
Bericht
door BertDB » do 09 feb 2012, 16:17
asterduc schreef: kan ik wel voor zorgen. Wat dacht je van die kleine Peerless in een TL?
verras ons
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » do 09 feb 2012, 16:37
meiborg schreef: Dammm.. Komt 'mei' slecht uit
en ha Jeroen, jaja een markt ter meerdere eer en glorie van ondergetekende, jawel!
Huh? Dan is het toch Mijnmarkt??
TubeHead
Berichten: 1949 Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem
Bericht
door TubeHead » do 09 feb 2012, 17:47
asterduc schreef: BertDB schreef: Mocht Ed nu nog een ander setje cornerwoofers meebrengen is het helemaal top
kan ik wel voor zorgen. Wat dacht je van die kleine Peerless in een TL?
En de Laconiek ?
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » do 09 feb 2012, 21:11
TubeHead schreef: asterduc schreef: BertDB schreef: Mocht Ed nu nog een ander setje cornerwoofers meebrengen is het helemaal top
kan ik wel voor zorgen. Wat dacht je van die kleine Peerless in een TL?
En de Laconiek ?
dat kan ja.
De line array gekoppeld aan de TL lijkt me geen slecht idee, alleen ... het rendement loop wel wat uiteen.
sander1238
Berichten: 1762 Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij
Bericht
door sander1238 » di 28 feb 2012, 19:42
is de datum al bekend?
sander
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 28 feb 2012, 19:44
xx mei =20 mei toch?
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » di 28 feb 2012, 19:56
Maak er dan maar XXVI mei van (gok ik).
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » di 28 feb 2012, 20:52
Ik zal binnenkort eens gaan bellen en de datum vastleggen. Komende avonden nog een grote opdracht voor de studie afmaken en dan heb ik weer een beetje tijd en ruimte in mijn hoofd
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » di 28 feb 2012, 21:25
Wowly schreef: Ik zal binnenkort eens gaan bellen en de datum vastleggen. Komende avonden nog een grote opdracht voor de studie afmaken en dan heb ik weer een beetje tijd en ruimte in mijn hoofd
Meer ruimte in je huis, meer ruimte in je hoofd, wat is het volgende wat je gaat verbouwen
?
Succes met het afronden van die opdracht.
Groeten,
Mischa
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » di 28 feb 2012, 21:44
mischa72 schreef: wat is het volgende wat je gaat verbouwen
?
Mischien doet hij een studie plastiche chrurgie, kan Jan lekker zijn vriendin gaan verbouwen...
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 28 feb 2012, 21:52
is het zo beroerd dan?
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » di 28 feb 2012, 21:56
ray5150 schreef: mischa72 schreef: wat is het volgende wat je gaat verbouwen
?
Mischien doet hij een studie plastiche chrurgie, kan Jan lekker zijn vriendin gaan verbouwen...
Niet nodig.