Hannesie,
Bedankt voor het aanbod. Ik kom graag een keer bij jou langs om je setup te beluisteren.
Wordt wel ergens in maart of zo; is nu nog even druk hier en ga eind febr. eerst weekje skiën.
Heb jij aan de Minidsp een ander DAC gehangen voor betere kwaliteit? Was het verschil goed hoorbaar?
Wat hangt er bij jou achter de 2x4; een 2wegsysteem? Dan zal je er wel 2 dacs achter hebben...?
En heb je een analoge preamp vóór de 2x4?
ZBA gezamelijk project - DSP meerkanaals versterker
Moderator: Beheerdersteam
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: ZBA gezamelijk project - DSP meerkanaals versterker
Mijn "verhaal" staat hier.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=13178
Gisteren in Almelo heb ik met de LM4780 en UCD 180 gemodificeerd, en en de rest van mijn set gespeeld.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=13178
Gisteren in Almelo heb ik met de LM4780 en UCD 180 gemodificeerd, en en de rest van mijn set gespeeld.
