ZBA gezamelijk project - DSP meerkanaals versterker

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: ZBA gezamelijk project - DSP meerkanaals versterker

Bericht door Hans Nootdorp »

Hannesie,
Bedankt voor het aanbod. Ik kom graag een keer bij jou langs om je setup te beluisteren.
Wordt wel ergens in maart of zo; is nu nog even druk hier en ga eind febr. eerst weekje skiën.
Heb jij aan de Minidsp een ander DAC gehangen voor betere kwaliteit? Was het verschil goed hoorbaar?

Wat hangt er bij jou achter de 2x4; een 2wegsysteem? Dan zal je er wel 2 dacs achter hebben...?
En heb je een analoge preamp vóór de 2x4?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA gezamelijk project - DSP meerkanaals versterker

Bericht door hannesie »

Mijn "verhaal" staat hier.

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=13178
Gisteren in Almelo heb ik met de LM4780 en UCD 180 gemodificeerd, en en de rest van mijn set gespeeld.
Plaats reactie