behoorlijk extreem....

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door BertDB »

zow, das niet de doorsnee hifi installatie.
Dat is muziek, verlichting en verwarming in één installatie. Dat heb je tegenwoordig met al die ingebouwde functies :lol:
Wel een vrij kleine WAF factor :hide:

Desalniettemin enig en ongezien in zijn soort.
Diep respect! :rock:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door TubeHead »

Liever wat meer pegels kwijt zijn op een DIY project waar je trots op kunt zijn dan plastick dingetje die je zomaar even koopt.
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door rdv300b833 »

Vrijgezel ?; nu MOET ik gewoon reageren !

Zowel bij Xander (van de TB3/2000) stappen ook een vrouw en 6 jarige dochter rond. En hier (slechts een TB3/1000) ben ik sinds 3 weken trotse vader.
Dat heeft natuurlijk veiligheids-verantwoordelijkheden. Dus behalve de traphekjes staat om/over mijn bakken een veiligheidskooi (kan zelfs gebruikt worden als ze "aan" staan). En het is effe meer aanschakelen dan een enkele klik. Het kost 4 aparte schakelaars om de boel aan te krijgen:
- gloei 6SN7/300B
- B+ 6SN7/300B
- gloei TB3/1000
- B+ TB3/1000
Gevoegd fotootje van veiligheidskooi. En zelfs door de gaatjes in het RVS kunnen geen kindervingertjes de open contacten bereiken.

Xander heeft het nog logischer aangepakt: dubbel sleutelcontact. Geen sleutel....geen stroom.

Geen vrijgezellen dus......

Groetsels,
Reinout
Bijlagen
Voorbeeld veiligheidskooi geplaatst
Voorbeeld veiligheidskooi geplaatst
Dubbel sleutelcontact. Geen sleutel.....dan dus ook niets.
Dubbel sleutelcontact. Geen sleutel.....dan dus ook niets.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door BertDB »

rdv300b833 schreef:
Xander heeft het nog logischer aangepakt: dubbel sleutelcontact. Geen sleutel....geen stroom.
Vervelend als je je sleutels even niet vindt en een streepje muziek wil opzetten :lagge:
Maar veilig ist wel :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door Wowly »

Reinout: gefeliciteerd met de kleine!!!
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door mischa72 »

Wowly schreef:
Reinout: gefeliciteerd met de kleine!!!
JAN !!! Zoiets zeg je niet, behalve als hij er zelluf over begint :lol: :lol: :lol:

Ik moet zeggen, een giga project en niet goed om te bekijken als je net wakker bent.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door Wowly »

rdv300b833 schreef:
En hier (slechts een TB3/1000) ben ik sinds 3 weken trotse vader.
:D
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door Barry2001 »

Mooi dit! Ook mooi om het even aan de vrouw te laten zien. Zo van "Het valt bij ons toch nog wel mee" :mrgreen:
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: behoorlijk extreem....

Bericht door johan283 »

nice zulke projecten :goeie: :goeie: :goeie: :goeie: respect
Plaats reactie