Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor Ucd18

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
SuperKees
Berichten: 80
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:01

Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor Ucd18

Bericht door SuperKees »

Beste allen,

ik heb nu een scala aan onderdelen liggen voor voorversterker, hk dac, UCD eindversterker en luidsprekers (troel sgraven CNO's). Die dit jaar allemaal vorm moeten krijgen. Ik had bedacht een Jos van Eindhoven (spel ik dit goed?) relais gebaseerd volume control te gebruiken voor een Hypext ucd 180 systeem en deze als passieve pre in aparte kast te bouwen in combinatie met een HK dac en nog aan te kopen Squeezebox touch. Echter nu heb ik ook een velleman k8020 voor een zacht prijsje gekocht en overweeg deze te gebruiken na enkele aanpassingen zoals ooit beschreven door SanderS op dit forum.

Ik zie nu aantal opties en vraag ma af wat jullie kijk hierop is :D

> UCD180 samen met J0s volume control in 1 kast (helaas niet gebalanceerd en dus lastig als ik ook is gebalanceerde pre kan kopen). (ach kan altijd wel een XLr aansluiting maken als het uitkomt.)

> UCd 180 in kast 1. Passive pre(jos) in kast 2 eventueel samen met DAC

> UCD180 in kast 1 met velleman in kast 2 (aangepast)

> Misschien kan de volume control wel gebruikt worden in plaats van potmeter op de Velleman :-)

> totaal iets anders :D


groet!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor U

Bericht door dre »

ucd met velleman zou mijn keus zijn.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor U

Bericht door BertDB »

+1

de 8020 is gemodificeerd een erg mooie VV :sure:
SuperKees
Berichten: 80
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:01

Re: Velleman k8020 VS Jos van einhoven volume control voor U

Bericht door SuperKees »

hmm ok dat is iig duidelijk :P
Plaats reactie