ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ULTRAZOOOM......
Hmm ik ben niet creatief genoeg voor dit spelletje vrees ik zo
.
Re: ULTRAZOOOM......
Het begint te lijken op een voorversterker met regelbare stereo-breedte.
Die slanke schone krijgt dan wat meer plaats en ook al die "O"s.
Met wat meer ruimte kan ze dan uitgroeien tot iets van een Leeuwardine ,of meer
Veel toekomstig
genoegen met beide
.
Anne
Die slanke schone krijgt dan wat meer plaats en ook al die "O"s.
Met wat meer ruimte kan ze dan uitgroeien tot iets van een Leeuwardine ,of meer
Veel toekomstig
Anne
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
Bewegings tegenkoppeling, oftwel Motion Feed Back?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
Is dit niet die hele lange mid unit? Zo'n soort magnetostaat? Volgens mij van B&G.ds23man schreef:We gaan verder:
Ik denk een soort Martin Logan kloon met een woofer in een kast en een (open baffle) lange lat tweeter/midwoofer actief aangestuurd door een Arduino bestuurde amp combi?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ULTRAZOOOM......
Misschien eens contact zoeken met Michael Gaedtke, die combineerde in de jaren '80 en begin '90 ook steeds 15"-bassen met planars. Waren toen wel Coral- en Stratec-units...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: ULTRAZOOOM......
Klinkt als een leuk project, eigenlijk vergelijkbaar met wat ik aan het maken ben. Echter dan met compleet andere componenten. Erg interessant!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ULTRAZOOOM......
Dat gaat zo te zien goed passen, wel erg goed nagedacht om een frame van een reclamebord te gebruiken!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ULTRAZOOOM......
Ga je nou die B&G aan de achterkant dichtmaken? Grappig om te zien dat B&G zelf in z'n datasheets de metingen ook zo heeft uitgevoerd. Maar het is natuurlijk ook een mooie dipoolbron.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 17 jul 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ULTRAZOOOM......
Deze keer een duudere shipping gekozen?ds23man schreef:Volgens track&trace zijn de uitgangsprinten gisteren in Amsterdam aangekomen, ben benieuwd wanneer ik ze hier heb
