Reference monitor SE in zuilvorm

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Wowly schreef:
De Ref Monitor SE ken ik in het geheel niet helaas.
Jan, gemis in je opvoeding hoor. :wink:
Ik teken er voor als mijn Menhirs in het hoog en mid zo gaan klinken.
Gebruikersavatar
Christian
Berichten: 337
Lid geworden op: wo 05 okt 2005, 10:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Christian »

Dit weekend de trespa aangebracht op de baffle en 4mm loodbitumen op de zijkanten en de top en bodem.

Ik ben nu eigenlijk klaar voor het aanbrengen van de basreflexpoort in de achterzijde (even langs speaker en co dus maar) en de Pritex zodat ik de kast kan sluiten.
Maar ik twijfel eigenlijk over de dempingsmatten. Ik heb meer dan genoeg Pritex hoor, maar ik lees hier goede verhalen over vilt.
Wat nu te doen? Volgens mij heb ik drie opties:

1. De kast conform het origineel bekleden met Pritex (alle wanden excl. de baffle).
2. Het Pritex aan mijn dochter schenken voor een poppenmatras en de wanden bekleden met vilt.
3. Mix van beiden: achterwand, top en deksel bekleden met Pritex an de zijwanden met vilt.
:roll: ??
Bijlagen
trespa_ed 012.jpg
trespa_ed 010.jpg
Tommy
Berichten: 296
Lid geworden op: do 15 feb 2007, 10:45
Locatie: Noordwijk

Re: Reference monitor SE in zuilvorm

Bericht door Tommy »

Hoe is het met dit project afgelopen? Zit er zelf ook aan te denken om refmon vloerstaanders te bouwen..
Gebruikersavatar
Christian
Berichten: 337
Lid geworden op: wo 05 okt 2005, 10:50
Locatie: Zwolle

Re: Reference monitor SE in zuilvorm

Bericht door Christian »

Hoi Tommy,

Ik heb ze uiteindelijk afgebouwd en een twee jaar naar geluisterd. Daarna heb ik ze via dit forum verkocht.

Gr,

Christian
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”