Dit weekend de trespa aangebracht op de baffle en 4mm loodbitumen op de zijkanten en de top en bodem.
Ik ben nu eigenlijk klaar voor het aanbrengen van de basreflexpoort in de achterzijde (even langs speaker en co dus maar) en de Pritex zodat ik de kast kan sluiten.
Maar ik twijfel eigenlijk over de dempingsmatten. Ik heb meer dan genoeg Pritex hoor, maar ik lees hier goede verhalen over vilt.
Wat nu te doen? Volgens mij heb ik drie opties:
1. De kast conform het origineel bekleden met Pritex (alle wanden excl. de baffle).
2. Het Pritex aan mijn dochter schenken voor een poppenmatras en de wanden bekleden met vilt.
3. Mix van beiden: achterwand, top en deksel bekleden met Pritex an de zijwanden met vilt.

??