voorstellen jochgem

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
jochgem
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 17:07

voorstellen jochgem

Bericht door jochgem »

beste,

ik ben nieuw op dit forum. ik ben best wel technisch als het gaat om (oude) brommers (heb 2 puchs '79 en '67) helemaal gerestaureerd. En doe veel aan mijn oude BMW E30.
Op electra gebied kan ik nog een hoop leren. Ik heb zelf 2 technics 1200's die ik onderhoud en mee draai.
Ik heb net een oude SL 1500 gekregen van iemand, en die wil ik weer helemaal goed maken. Hier hoop ik dan ook dat de forum leden mij mee willen helpen.

groet, Jochgem
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: voorstellen jochgem

Bericht door Zweitse »

Jochgem, welkom op het forum.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: voorstellen jochgem

Bericht door jeroen_d »

Welkom. Veel succes met projecten in het nieuwe jaar!
Plaats reactie