Luidspreker werkt niet
Moderator: Beheerdersteam
Luidspreker werkt niet
Hallo
De L frontluidspreker doet het niet
Het betreft een speakerset van Infinity type TSS 450
Deze is aangesloten op de. Herman Kardon AVR 130
De aansluiting is correct
Wanneer ik de L surrountspeaker aansluit op de L frontuitgang doet deze het ook niet.
Hoe kan ik dit verhelpen??
Aljo
De L frontluidspreker doet het niet
Het betreft een speakerset van Infinity type TSS 450
Deze is aangesloten op de. Herman Kardon AVR 130
De aansluiting is correct
Wanneer ik de L surrountspeaker aansluit op de L frontuitgang doet deze het ook niet.
Hoe kan ik dit verhelpen??
Aljo
Re: Luidspreker werkt niet
En als je de linker en rechter speaker omwisseld ?
Het kan ook aan je versterker liggen.
Het kan ook aan je versterker liggen.
Jij stelt je voor, en valt met de deur in huis, ik vind dat wel leuk
Ook al geprobeerd met een andere luidspreker, of de de luidspreker doet het wel op een andere versterker.?
Ook al geprobeerd met een andere luidspreker, of de de luidspreker doet het wel op een andere versterker.?
Het is net zoiets als: de stofzuiger doet het niet. Wat kan het zijn? 
Maar goed, uit je probleembeschrijving mag je concluderen dat je L front kanaal van de versterker geen signaal afgeeft. Dat kan aan de instellingen liggen, zo niet dan is hij kapot.
Maar goed, uit je probleembeschrijving mag je concluderen dat je L front kanaal van de versterker geen signaal afgeeft. Dat kan aan de instellingen liggen, zo niet dan is hij kapot.
Dank voor je bericht. Zal het luidsprekerboek moeten bestuderen of hulp inroepen. Heb er zelf geen verstand van.
Vlgs. mij moet het uit de tuner/versterker komen omdat de surrountspeaker (L achter) welke wel signaal krijgt het ook niet doet op de plaats van de Frontspeaker (L voor) en de Frontspeaker wel signaal krijgt op de plaats van de surrountspeaker (L achter)
Conclusie; de speaker is dus niet kapot.
Aljo
Vlgs. mij moet het uit de tuner/versterker komen omdat de surrountspeaker (L achter) welke wel signaal krijgt het ook niet doet op de plaats van de Frontspeaker (L voor) en de Frontspeaker wel signaal krijgt op de plaats van de surrountspeaker (L achter)
Conclusie; de speaker is dus niet kapot.
Aljo
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Laat dat luidsprekerboek maar in de kast liggen en zoek een reparateur voor je versterker.
Kast van de versterker open maken en zekeringen controleren?
Wel eeeeeeerst de stekker er uit.

Wel eeeeeeerst de stekker er uit.