Snap niet dat als die AB de Holy Grail zijn dat je er zo over door blijft miauwen. Je schreef zelf dit:
dre schreef:mox en bradley
maar het heeft allemaal geen zin,het is gewoon verschrikkelijk goed!![]()
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:mox en bradley
maar het heeft allemaal geen zin,het is gewoon verschrikkelijk goed!![]()
... zo hoort het. Persoonlijk zou ik altijd kiezen voor stabiele componenten, maar was ik van andere componenten overtuigd dan zou ik ze ook gebruiken. Ik denk ook niet dat iemand jou daarvan af wilt brengen, als je daar bewust voor kiest. Het is meer iets algemeens. Probeer je er dus niet aan te storen.dre schreef:ik ben blij,en of jullie het allemaal onzin vinden wat ik doe interreseert me eigenlijk geen r**t!![]()
dat gaat niet gebeuren,het is overduidleijk dat de ab`s detail en dynamiek weg laten......Walt schreef:Ik heb zo het vermoeden dat je daarna toch weer terug zal gaan naar de AB's![]()
Groetjes Walter
Had je met Jozef en z'n Zoon ook wel gekund denk ik, timmermannen.Arno schreef:Ik heb een collega, die gelooft in god. Desalniettemin is het een fijne gozer en kunnen we prima door één deur
Geeft niet, ik vond het wel heel grappig hahahawouter schreef:Arno schreef:...
Beetje laat, zeker voor off topic - I know
Yup. Hier heb ik ook pas weer moeten dweilen omjeroen_d schreef:Ok, 2 klassen beter dan een commerciele set van €27.000,-. Zelfbouw loont dus wel degelijk als je het goed aanpakt!
we hebben medelijden hoor, stumpert. had dan ook gewoon een Bose setje gekochtanonamemouse schreef:Yup. Hier heb ik ook pas weer moeten dweilen omjeroen_d schreef:Ok, 2 klassen beter dan een commerciele set van €27.000,-. Zelfbouw loont dus wel degelijk als je het goed aanpakt!van een bezoeker op te ruimen.
Begint wel vervelend te worden.
Henkjan schreef:we hebben medelijden hoor, stumpert. had dan ook gewoon een Bose setje gekocht