Ik heb deze discussie maar even laten doorrazen, maar het moet me van het hart dat ik de bijdragen van dhr Stoltenberg ronduit beledigend vind.bert stoltenborg schreef:Ik wilde eigenlijk niet meer reageren. Maar goed.
Ik heb niks tegen Tom, alleen zegt hij vaak dingen, ook in andere topics, die eerst verstandig overkomen maar die later, als hem het vuur aan de schenen wordt gelegd, nogal onverdedigbaar zijn waarna er wordt geschermd met kennis die nooit kan worden gecontroleerd. Dat ergert mij, en volgens mij ook Philip of Eric.
.
Ik heb me voor dit topic de moeite getroost om een rekenroutine te schrijven waarmee de afstraling van dit soort ribbons kan worden berekend, wat toch wel een weekje gekost heeft, en die moeite wordt nu beloond met de kwalificatie "gelul". Dat stimuleert het leveren van bijdragen aan dit forum nu niet bepaald.
De stelling dat ik steeds dingen zou beweren, die niet kloppen of onverdedigbaar zouden zijn, is, als er geen greintje bewijs bij wordt geleverd,gewoon laster.
Tom