Dat is dus vadaagEn anders probeer ik het morgen gewoon uit...
Gelukkig zit het bijna zeker wel goed zo,rood aan zwart
Hoe laat gaat 't gebeuren
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Dat is dus vadaagEn anders probeer ik het morgen gewoon uit...
Recht zo die gaat kapitein!
Zou Tom het nog steeds leuk vinden?Ik weet niks van buizen, maar dit leest als een detective. Eén van de leukste verhalen tot nu toe, met dank aan de auteurs. groeten, Tom
'k weet 't zo net niet,hij heeft al het vuurwerk moeten missenZou Tom het nog steeds leuk vinden?![]()

Geen idee Rein. Heb ze hier zelf ook diverse versterkers zitten, gaat zonder problemen, met een 50W Weller. Heb altijd 2 bouten warm met het versterkerbakken, allebei een 50W station, 1 met een dikke en 1 met een dunne punt. De bout met dikke punt goed contact laten maken met het contact, en dan gaat het prima. Doe je dat wel, de punt goed een eindje in z'n lengte op het contact leggen zodat de warme goed wordt overgebracht? Zo'n revolver lijkt me in elk geval niet het juiste gereedschap.PA4URK schreef:Dat is niet echt druk met die 6 Watt Anne, maar voor in de kamer ruimschoots genoeg. Ik denk dat er uit de twee ouwe, afgeragde TT22's ook niet veel méér komt.
Resumé: Vanavond de gloei er op gehad met alle buizen er in, de spanning blijft stabiel op zo'n 6.25 Volt terwijl de HS dan op rond de 391 Volt blijft steken. Ik heb verder geprobeerd de draden van de UGT's aan de LS aansluitingen te solderen, maar waarom moeten die ($^)_*^^%%^$#+?& Chinezen nu van die vergulde Hi-End-met-glazen-omhulseltjes-dingen gebruiken waar wel 100 Ampère door heen kan? Hoe solderen jullie die gevallen, want ik krijg zelfs met een 150 Watt revolver de tin niet vloeibaar.
KnipknipEigenaardig,je heb dat ding toch eerst uit elkaar gehaald
Hoe zijn de draden er toen af gekomen
Anne