het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
bartsegers schreef:
Volgens mij heb ik deze luidsprekers jaren geleden eens bij Libbers in Almelo beluisterd en zijn ze door de oude Libbers zelf ontworpen. Libbers is een jaartje of 6 geleden gestopt met de zaak en heeft hier op het forum toen nog veel spullen 'opgeruimd'.
Re: het "te koop gezien" topic....
alle units voor de helft inderdaad,mooie dingen gekocht toen! 
Re: het "te koop gezien" topic....
Let opbartsegers schreef:
Zoek even op LC100-S, op diverse China/Japan etc. sites is deze unit ook te bestellen.
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.hififorum.nl/index.php?topic ... icseen#new
als je toch een paar subjes aan wilt sturen lijkt me dit een goedkope optie!
als je toch een paar subjes aan wilt sturen lijkt me dit een goedkope optie!
Re: het "te koop gezien" topic....
Yamaha P2200 is een fraaie eindbak, ik het verleden ook mee gespeeld, ZEER degelijk opgebouwd, wellicht niet heel audiofiel klinkend, wel zoals Dre aangeeft prima voor op het laag.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
600µF in tinfolie... familie van Walt ofzodre schreef:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zo gek vind ik het niet, toen ik een goede 2.2uF zocht heb ik serieus overwogen deze op te bouwen uit 22 stuks 0.1uF Audyn Cap Plus, dat is nagenoeg even duur als een Mundorf SGO.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb ik ook gedaan hoor, ben toen voor een Mundorf 2.2uF SGO gegaan, bleek naderhand een zeer goede keuze te zijn, werkelijk zeer fraai hoog kwam er toen uit mijn Tannoy speakers.
Nu is deze 2.2uF weer opnieuw ingezet in mijn huidige speakers.
Groetjes Walter
Nu is deze 2.2uF weer opnieuw ingezet in mijn huidige speakers.
Groetjes Walter
Re: het "te koop gezien" topic....
EA heeft een paar leuke TB aanbiedingen op de uitverkoop pagina:
http://www.europe-audio.com/producten_or.asp
http://www.europe-audio.com/producten_or.asp
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Het lijkt wel of EA de hele tangband lijn aan het opruimen is...
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb deze eens zitten bekijken.. ben opzoek naar een leuk setje speakers.. Zijn dit nu echte aanraders ??dre schreef:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat klinkt veelbelovend haha.. kun je iets meer motiveren waarom ja ? ik moet er nog even op googelen zag dat er hier op het forum ook een aantal bezitters van zijn..Scans Speak en de firma Speakerland heb ik al een aantal keer voorbij zien komen vandaar mijn interesse ook. Nu nog een zetje nodig om te overwegen ze aan te schaffendre schreef:absolute ja
Re: het "te koop gezien" topic....
vrij simpel!
een van de beste zelfbouwontwerpen ooit!
en de prijs is ook nog eens laag.
het verbaasd me eigenlijk ook wel dat ze nog niet weg zijn.
een van de beste zelfbouwontwerpen ooit!
en de prijs is ook nog eens laag.
het verbaasd me eigenlijk ook wel dat ze nog niet weg zijn.
Re: het "te koop gezien" topic....
Okeej dank. Ik ben op het moment oriënterende en er is zoveel keuze rond die prijsklasse..lastig zoeken zeker omdat ik nog geen echte voorkeuren/referenties heb voor echte kwaliteit speakers. Ben vandaag bij correct wezen luisteren naar de Klipsch RF82 en RF62 en ik moet zeggen ik viel niet achterover maar het is wel een klasse beter dan wat ik nu heb..dre schreef:vrij simpel!
een van de beste zelfbouwontwerpen ooit!![]()
en de prijs is ook nog eens laag.
het verbaasd me eigenlijk ook wel dat ze nog niet weg zijn.
Re: het "te koop gezien" topic....
tja.......
het is gewoon een erg fraaie speaker.
beter in balans als de reference plus in ieder geval.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... 062779#new
kant en klaar dan?
het is gewoon een erg fraaie speaker.
beter in balans als de reference plus in ieder geval.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... 062779#new
kant en klaar dan?
- Dracoplasm
- Berichten: 128
- Lid geworden op: wo 16 jun 2010, 16:18
- Locatie: Groningen
Re: het "te koop gezien" topic....
Lekker reclame voor mij zelf, ik heb ook een setje staan met verbeterde tweeter (te vinden op marktplaats.nl)dre schreef:tja.......
het is gewoon een erg fraaie speaker.
beter in balans als de reference plus in ieder geval.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... 062779#new
kant en klaar dan?
Zijn in ieder geval leuke luidsprekers, fijn hoog, gaan vrij laag. Breed geluid en kast is relatief smal voor het formaat.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het is een setje Impulse 34 geworden
Heb eea geluisterd oa, Vifa Pillar maar dan oudere variant volgens mij en een Seas Thor variant zelfbouw, mooi maar te duur.
Ik kon voor een hele leuke prijs setje Impulse en 34 overnemen en heb er nog geen seconde spijt van! Zijn zogenaamde transmissielijn luidsprekers.
Heb eea geluisterd oa, Vifa Pillar maar dan oudere variant volgens mij en een Seas Thor variant zelfbouw, mooi maar te duur.
Ik kon voor een hele leuke prijs setje Impulse en 34 overnemen en heb er nog geen seconde spijt van! Zijn zogenaamde transmissielijn luidsprekers.
