Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 15 jan 2009, 23:57
Hallo allemaal,
aangezien ik weer mails binnenkrijg over de luisterdag zal ik bij deze alvast aan kondigen dat in mei 2009 er natuurlijk weer een luisterdag zal komen.
Ook dit jaar weer een slighty changed opzet, maar de goede elementen zullen behouden blijven. Oja, daar hoort de pizza natuurlijk ook bij
Ik zal in februari (of eerder als ik de tijd vind..) de topics openen......
Jan
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » do 15 jan 2009, 23:58
geweldig Jan.
'k begin alvast ... te stressen!
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » vr 16 jan 2009, 0:05
Ik ben erg benieuwd!!!
Hopelijk kan ik, want de maand mei is druk aan het worden (vorige keer was het zelfs juni geworden toch?)
mikekiwi
Berichten: 1150 Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:
Bericht
door mikekiwi » vr 16 jan 2009, 8:10
De vakantie is bij mij dit jaar wat later gepland, dus ook ik kan van de partij zijn en zal dat ook met wat meegebrachte spulletjes willen doen. Ik kijk er nu al (met angst en beven
) naar uit...
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » vr 16 jan 2009, 17:21
Haha, heel goed mannen
Overigens is de dag altijd in mei geweest.
Jan
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » vr 16 jan 2009, 17:35
Het is wel een flink eind rijden, maar het was vorig jaar absoluut heel leuk! Ik ga in ieder geval proberen er bij aanwezig te zijn en als 't even kan wil ik dit jaar ook maar 's een eigen bouwsel meenemen.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 16 jan 2009, 19:23
ik kom ook zeker weer. maar ik ga dan wel iets meenemen dat langer dan een paar uur van te voren klaar is, en dat ik zelf kan vervoeren
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » vr 16 jan 2009, 23:41
Same here. Leuk, gezellig, pizza...
Eens kijken wat ik meeneem....denk wat speakers, maar welke weet ik nog niet.
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » vr 16 jan 2009, 23:47
Goed om te horen dat ie dit jaar in elk geval weer doorgaat.
Groeten,
Mischa
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » za 17 jan 2009, 0:28
Henkjan schreef: ik kom ook zeker weer. maar ik ga dan wel iets meenemen dat langer dan een paar uur van te voren klaar is, en dat ik zelf kan vervoeren
Betekent dit dat die ongelofelijke subwoofer weer mee gaat, maar dan MET versterker?
meanman64
Berichten: 2617 Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium
Bericht
door meanman64 » za 17 jan 2009, 10:33
Wowly schreef: Hallo allemaal,
aangezien ik weer mails binnenkrijg over de luisterdag zal ik bij deze alvast aan kondigen dat in mei 2009 er natuurlijk weer een luisterdag zal komen.
Ook dit jaar weer een slighty changed opzet, maar de goede elementen zullen behouden blijven. Oja, daar hoort de pizza natuurlijk ook bij
Ik zal in februari (of eerder als ik de tijd vind..) de topics openen......
Jan
En als ge geen pizza lust
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » za 17 jan 2009, 11:03
Shoarmaboer?
jantje-secuur
Berichten: 943 Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
Locatie: Haarlem
Bericht
door jantje-secuur » za 17 jan 2009, 11:33
ray5150 schreef: Shoarmaboer?
ray5150 schreef: Helpt elkaar, Koopt Nederlandsche waar....
Wat dacht je van culinaire hoogstandjes van vooraanstaande sterrenzaken als "In den gulden Frituurpan" of "Le Schranserie"?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 17 jan 2009, 11:35
Martijn M schreef: Henkjan schreef: ik kom ook zeker weer. maar ik ga dan wel iets meenemen dat langer dan een paar uur van te voren klaar is, en dat ik zelf kan vervoeren
Betekent dit dat die ongelofelijke subwoofer weer mee gaat, maar dan MET versterker?
past niet achterop de fiets
verder zeg ik er
nix meer over
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » za 17 jan 2009, 12:12
Ik heb er ook weer zin in.
De pizza hoeft niet voor mij, maar het mag wel natuurlijk.
Als er maar leuke projecten te beluisteren zijn vind ik het al dik in orde.
Dat het volk OK is weet ik van al de vorige edities (en het forum natuurlijk).
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 17 jan 2009, 12:22
het lijkt wel of er alleen gegeten gaat worden
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 17 jan 2009, 12:30
dre schreef: het lijkt wel of er alleen gegeten gaat worden
nee hoor, we zullen ook vast wel wat erbij drinken hoor
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 17 jan 2009, 12:38
Heb er weer zin in.Pizza is ook voor herhaling vatbaar.
Is het mogelijk om zo snel mogelijk `n datum door te geven???
Moet ik alleen nog eens zien dat ik voor die tijd iets nieuws kan maken om mee te nemen.
De dipools ga ik niet halen
Allemaal tot dan.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242 Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie
Bericht
door audioot » za 17 jan 2009, 20:07
ik zal zeker ook van de partij zijn
kan mss de JVE voorversterker meenemen
mvg
audioot
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » zo 18 jan 2009, 15:19
Ik ben ook wel geïnteresseerd om al die medeforummers eens te ontmoeten. Kan wel een versterkertje meezeulen.
't Ligt er alleen aan op welke dag en waar het gaat gebeuren.
indoubt
Berichten: 1352 Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city
Bericht
door indoubt » di 20 jan 2009, 21:43
Ik verwacht ook weer van de partij te zijn. Moet ik verdorie toch weer eens beginnen met bouwen
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » di 20 jan 2009, 22:53
Ik mik erop dat de rondstralers tegen die tijd helemaal af zijn. Eens kijken wat ze in de luisterruimtes van Breda gaan doen (op dit moment weet ik overigens überhaupt nog niet wat ze gaan doen...).
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 05 feb 2009, 16:26
Vandaag beheerster van de Beemdentil gebeld; nam niet op. Planning is 23 mei 2009. Hou het alvast vrij, want Ankie kennende heeft ze er al rekening mee gehouden
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242 Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie
Bericht
door audioot » do 05 feb 2009, 19:12
joepie
audioot
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » do 05 feb 2009, 20:21
RobertD schreef: Kan wel een versterkertje meezeulen.
't Ligt er alleen aan op welke dag en waar het gaat gebeuren.
Heb je versterkers voor zaterdag en voor zondag dan?
Kees