Ik weet niet de hoeveelste ik ben, maar heb deze LBVS aardig vaak voorbij zien komen.
Het is dan ook zo'n mooi speakertje om mee te beginnen. Lekker recht toe recht aan en goedkope componenten.
Ik hoop dat dit speakertje het zelfbouwvuur gaat aanwakkeren.
Ik ben nu al een paar weken aan het kijken en ontwerpen, maar ik wacht altijd op dat gevoel van vastberadendheid ... hier werd ik vanochtend mee wakker.
Ik heb vandaag de puntjes op de i gezet bij het ontwerp.
Ik heb het zaagplan gemaakt en het filter al even in sketchup gezet.
Ikzelf ben gek op plaatjes, dus die krijgen jullie ook om je oren
Het geheel word hoogglans wit (glass finish <-- ik ga mezelf nog vervloeken
Ik ga alles verstek frezen en dan de hoeken waarschijnlijk strak houden.

