vrienden,
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van vorig jaar met de luidspreker van het jaar, nu ook de verkiezing van de bron van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle bron (CD/DT/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2008 zijn gereed gekomen
De ZBA bron van het jaar 2008 - nominaties graag!
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
en omdat er toch wat te kiezen moet zijn, nomineer ik me zelf maar
viewtopic.php?t=7964
alvast gefeliciteerd Joost
stemmen kan in viewtopic.php?t=8095
viewtopic.php?t=7964
alvast gefeliciteerd Joost
stemmen kan in viewtopic.php?t=8095
