Voorversterker gaat met RCA naar een XLR van het actieve filter. In principe heeft dit actieve filter ook weer XLR uit, welke dan weer via kabels naar de speaker gaat alwaar 2 UCD's in zitten die in principe ook XLR aan kunnen.
Heeft het zin om dan RCA > XLR > XLR te doen of kan ik net zo goed RCA > XLR > RCA doen aangezien het toch niet meer geheel gebalanceerd is? Het actieve filter heeft 2 x XLR op het bord gesoldeerd en dat laat ik liever zo.
In het geval van RCA > XLR > XLR ga ik voor een 8-polige speakon om van het actieve filter naar de 2 UCD's voor hoog en laag te gaan.
In het geval van RCA > XLR > RCA ga ik voor 4-polig speakon van het filter naar de 2 UCD's.
Duidelijk?
En nu de vraag: wat is wijsheid?
