Daarom nu besloten ook aan te melden voor het forum.
De leden waardoor ik er zaterdag bij was zijn Joland en TubeHead, bijde ken ik via een auto-tuning-gerelateerd forum.
Ik ken ze al vele jaren, dus daarom eens mee gegaan naar Beetsterzwaag.
Zelf ben ik door Joland erg enthousiast gemaakt om ook zelf een speakerset te maken.
Dat komt goed uit, omdat ik binnenkort op mezelf ga, dan kan mijn eerste set gaan maken.
Ik ben nog wel aan het kijken hoe/wat te gaan maken, in ieder geval iets low-budget, altijd leuker dan zelf een set kopen bij een winkel.
(als het geluid dat niet is dan is het maken an sich ook wel leuk denk ik zo).
Wat precies weer ik dus nog niet, aan de ene kant een paar zuilen (Mivoc SB 25 JM) als begin.
Of een set kleinere speakers (CT-222's/Black Beauty`s) met een sub erbij.
Dan iets meer over mezelf.
Ik ben Lars Oosterveen, 25 jaar jong/oud.
Nu woon ik nog in de Wijk (Drenthe), bij mijn ouders, maar ik ben op zoen naar huizen in Apeldoorn.
Ik werk als GSM monteur in Harderwijk bij Overhoff Telecommunicatie.
Verdere hobby`s zijn mijn Peugeot 106 Rallye, de Nürburgring, fotografie en ik mag graag een leuke route mountainbiken in een bos.
Hierbij ook wat foto`s die ik heb gemaakt van mijn auto of de andere foto`s die ik maak.
Meer foto`s staan op mijn (verouderde) website http://www.larsoosterveen.com (een nieuwe is in de maak).
Dit ben ik na mijn eerste 2 rondjes over de Nürburgring

Een recente foto van mij, al rook ik normaal geen sigaar, draag ik geen pak en heb ik nooit een hoed op.... feestje

Dit is mijn hobbyauto, een 1994 106 Rallye

Dit zijn foto`s die ik maak van auto`s

En dit zijn een paar korfbalfoto`s (landelijk hoogste niveau korfbal)

En dit zijn productfoto`s die ik gemaakt heb