POLuno
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
POLuno, het bouwen was eenvoudiger dan het topic aanmaken
verplaatst naar Algemeen Luidsprekers Zelfbouw
Laatst gewijzigd door asterduc op wo 02 nov 2011, 21:40, 3 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: POLuno, het bouwen was eenvoudiger dan het topic aanmake
tja, typische zelfbouwer hè, eerst doen en dan pas de handleiding lezen
ik heb je 2 topics maar ff samengevoegd, nu kan je die zelf aanpassen. heb je meer replies nodig, zeg dat, dan maken we die aan
zie verder: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 59&t=14663
ik heb je 2 topics maar ff samengevoegd, nu kan je die zelf aanpassen. heb je meer replies nodig, zeg dat, dan maken we die aan
zie verder: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 59&t=14663
om te zorgen dat er geen discussies hier hebben we antwoorden uitgezet. de topic starter kan wel zijn eigen post wijzigen. Omdat het me niet gelukt is om de forum permissies zo in te stellen dat de TS wel kan antwoorden, zullen de moderators op verzoek van de TS een leeg reply aanmaken voor aanvullingen, etc.
