Zelfbouw Audio Forum Korting
Moderator: Beheerdersteam
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Zelfbouw Audio Forum Korting
Omdat we het forum een graag willen ondersteunen, willen wij forumleden de mogelijk bieden om met een korting bij ons te kunnen bestellen.
We hebben wel 2 voorwaarden
- Geregistreerd forumlid zijn
- Actief zijn op het forum.
Hoe werkt het;
- Je moet een account hebben in onze webshop.
- Ons een PB-tje doen dat je graag gebruik wil maken van de korting.
Bij het bestellen;
- Alles in je winkelmand toevoegen
- Op 'winkelmand' klikken om een overzicht te krijgen van de artikelen die toegevoegd hebt, hier kan je dan je kortingsbon toevoegen aan je winkelmand (de in te voeren code staat in het rood vermeld)
- dan ga verder met het afrekenproces.
Kom je de mogelijkheid om de kortingbon toe te voegen niet tegen dan heb je zeer waarschijnlijk na het toevoegen van alle artikelen meteen doorgeklikt naar afrekenen waarbij deze stap wordt overgeslagen en je direkt in het veld komt voor het invoeren/controleren van je adresgegevens. Is op zich ook niet zo'n ramp, bovenaan is een overzichtsbalk van alle stappen van het bestelproces, even terugklikken naar 'samenvatting' en dan zit je weer op op het juiste scherm.
Rudy
We hebben wel 2 voorwaarden
- Geregistreerd forumlid zijn
- Actief zijn op het forum.
Hoe werkt het;
- Je moet een account hebben in onze webshop.
- Ons een PB-tje doen dat je graag gebruik wil maken van de korting.
Bij het bestellen;
- Alles in je winkelmand toevoegen
- Op 'winkelmand' klikken om een overzicht te krijgen van de artikelen die toegevoegd hebt, hier kan je dan je kortingsbon toevoegen aan je winkelmand (de in te voeren code staat in het rood vermeld)
- dan ga verder met het afrekenproces.
Kom je de mogelijkheid om de kortingbon toe te voegen niet tegen dan heb je zeer waarschijnlijk na het toevoegen van alle artikelen meteen doorgeklikt naar afrekenen waarbij deze stap wordt overgeslagen en je direkt in het veld komt voor het invoeren/controleren van je adresgegevens. Is op zich ook niet zo'n ramp, bovenaan is een overzichtsbalk van alle stappen van het bestelproces, even terugklikken naar 'samenvatting' en dan zit je weer op op het juiste scherm.
Rudy
Laatst gewijzigd door RumoH op di 22 mei 2012, 10:34, 4 keer totaal gewijzigd.
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: Forum Aanbieding
Leuk initiatief. Het stimuleert het posten van bouwverslagen op dit forum en zal forumleden ertoe zetten om mensen bij jou een compleet pakket te (laten) bestellen.
Zet je de mogelijkheid om pakketkorting te krijgen ook op je website? Op die manier promoot je echt wederzijds.
Zet je de mogelijkheid om pakketkorting te krijgen ook op je website? Op die manier promoot je echt wederzijds.
Re: Forum Aanbieding
Superleuk! Goed idee, geeft weer een impulse zowel qua documentatie als verkoop.
Mvg Reinder
P.S. Mwuahaha, HJ, wat wordt jouw reclame stunt?
Mvg Reinder
P.S. Mwuahaha, HJ, wat wordt jouw reclame stunt?
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Forum Aanbieding
Ik ga het idd ook promoten op mijn website. Ik zit alleen even met hoe ik dit intregreer in de shop, er zijn diverse mogelijkheden en ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.
Rudy
Laten we ervan uitgaan dat dan de documentatie verbeterd wordt en anders ik zie zelfs nog wel mogelijkheden voor een extra site met een goed gedocumenteerde project gallery met een verwijzing naar de draad op het ZBA en eventueel kan gaan fungeren als vervanger voor de Elektor Special.Superleuk! Goed idee, geeft weer een impulse zowel qua documentatie als verkoop.
Mvg Reinder
Rudy
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
De volgende tekst is inmiddels op onze site geplaatst.
Om de ontwikkeling (en ook nabouwen) en documentering van projecten te stimuleren kunnen leden van het forum voor projecten bij ons een korting krijgen op de onderdelen onder de volgende voorwaarden;
- Alleen voor leden van het Zelfbouw Audio Forum (wordt lid en profiteer van dit voordeel)
- Actief zijn op het forum
- De korting geldt voor alle artikelen
- Betaling via Paypal/iDEAL is niet mogelijk! Kortingen kunnen pas na bestellen worden toegepast door ons.
De kortingen zijn;
- 5% over het gehele aankoopbedrag
-5% extra op de drivers van Wavecor en Audax
Eventuele correspondentie over deze regeling kan via info@rumoh.nl
Laatst gewijzigd door RumoH op wo 10 mei 2017, 17:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
Nou ben ik zelf geen speakerbouwer, maar ik moet zeggen dat ik dit een hele sympathieke actie vind!
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Mooi initiatief hoor! Ik zal eens met de moderators overleggen wat we hier verder mee kunnen.
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
Echt toppieRumoH schreef:De volgende tekst is inmiddels op onze site geplaatst.
Om de ontwikkeling (en ook nabouwen) en documentering van projecten te stimuleren kunnen leden van het forum voor projecten bij ons een korting krijgen op de onderdelen onder de volgende voorwaarden;
- Alleen voor leden van het Zelfbouw Audio Forum (wordt lid en profiteer van dit voordeel)
- Actief zijn op het forum
- De korting geldt voor alle artikelen
- Betaling via Paypal/iDEAL is niet mogelijk! Kortingen kunnen pas na bestellen worden toegepast door ons.
De kortingen zijn;
- 5% over het gehele aankoopbedrag
- 5% extra op de drivers van Wavecor en Audax
Eventuele correspondentie over deze regeling kan via sales@rumoh.nl
-
speedy_d_27
- Berichten: 17
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 21:41
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
We hebben een en ander aangepast aan de software, het is nu mogelijk om zonder al te veel omwegen de korting te krijgen.
Als je bij ons wil bestellen en gebruik wil maken van de korting;
- Eerst een account aanmaken in onze internetshop, gebruik als alias je nickname
- Dan even een PB-tje via het forum dat je gebruik wil maken van de korting. Dan zetten we je account om
Daarna is de korting ingesteld voor al je bestellingen.
Rudy
Als je bij ons wil bestellen en gebruik wil maken van de korting;
- Eerst een account aanmaken in onze internetshop, gebruik als alias je nickname
- Dan even een PB-tje via het forum dat je gebruik wil maken van de korting. Dan zetten we je account om
Daarna is de korting ingesteld voor al je bestellingen.
Rudy
-
speedy_d_27
- Berichten: 17
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 21:41
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Helemaal goed!
De LBVS staat op de planning dus dit komt goed uit. (En mits nodig kunnen er dan betere onderdelen op het filter geplaatst worden
)
De LBVS staat op de planning dus dit komt goed uit. (En mits nodig kunnen er dan betere onderdelen op het filter geplaatst worden
Re: Forum Aanbieding
Zoals je ziet heeft Henkjan een forum wijziging van het Showcase gedeelte gemaakt, we werden extra aangemoedigd door jouw positieve initiatief. Het werd hoog tijd om al die mooie projecten hier beter gedocumenteerd te krijgen en we vonden zelf ook dat het onderscheid tussen Showcase topics en 'gewone' topics steeds meer vervaagde.RumoH schreef:Ik ga het idd ook promoten op mijn website. Ik zit alleen even met hoe ik dit intregreer in de shop, er zijn diverse mogelijkheden en ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.
Laten we ervan uitgaan dat dan de documentatie verbeterd wordt en anders ik zie zelfs nog wel mogelijkheden voor een extra site met een goed gedocumenteerde project gallery met een verwijzing naar de draad op het ZBA en eventueel kan gaan fungeren als vervanger voor de Elektor Special.Superleuk! Goed idee, geeft weer een impulse zowel qua documentatie als verkoop.
Mvg Reinder
Rudy
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Update,
In de eerste post een uitleg over hoe het proces verloopt, het was niet helemaal duidelijk hoe het een en ander verliep bij het bestellen en het verkrijgen van de korting.
Rudy
In de eerste post een uitleg over hoe het proces verloopt, het was niet helemaal duidelijk hoe het een en ander verliep bij het bestellen en het verkrijgen van de korting.
Rudy
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
Rudy,geld deze regeling nog vooral die van de Wavecor drivers?meanman64 schreef:RumoH schreef:De volgende tekst is inmiddels op onze site geplaatst.
Om de ontwikkeling (en ook nabouwen) en documentering van projecten te stimuleren kunnen leden van het forum voor projecten bij ons een korting krijgen op de onderdelen onder de volgende voorwaarden;
- Alleen voor leden van het Zelfbouw Audio Forum (wordt lid en profiteer van dit voordeel)
- Actief zijn op het forum
- De korting geldt voor alle artikelen
- Betaling via Paypal/iDEAL is niet mogelijk! Kortingen kunnen pas na bestellen worden toegepast door ons.
De kortingen zijn;
- 5% over het gehele aankoopbedrag
- 5% extra op de drivers van Wavecor en Audax
Eventuele correspondentie over deze regeling kan via sales@rumoh.nl
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Ik denk dat je beter even een mailtje kan sturen via het aangegeven e-mail adres, sales@rumoh.nl
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Heb ik gedaan maar krijg een foutmelding terugZweitse schreef:Ik denk dat je beter even een mailtje kan sturen via het aangegeven e-mail adres, sales@rumoh.nl
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
En anders via het contactformulier op de site, of gewoon bellen.
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Nou het zou mooi zijn als je gewoon wél kon ideal betalen met korting...
