Hieronder een bouwverslagje met de nodige foto's
ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Moderator: Beheerdersteam
ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Het is al weer een poosje geleden dat ik hier wat over heb laten horen maar ze staan al een poosje te spelen nu. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben 
Hieronder een bouwverslagje met de nodige foto's
Hieronder een bouwverslagje met de nodige foto's
- Bijlagen
-
- Filter.pdf
- (16.45 KiB) 161 keer gedownload
Laatst gewijzigd door hrscharft op za 12 feb 2011, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.
To Do:
-Polijsten van de luidsprekers voor dat beetje extra glans nog. Dit is gewijzigd in weer afschuren en Fineren.
-Frontjes met luidsprekerdoek maken(de moed nog niet voor gevonden). Gereed.
-Logo zien te bemachtigen (aluminium versie van mijn avatar).
-misschien stabielere voet maken Gereed.
Mede met dank aan Interficior/Camiel voor het meten.
-
-Frontjes met luidsprekerdoek maken
-Logo zien te bemachtigen (aluminium versie van mijn avatar).
-
Mede met dank aan Interficior/Camiel voor het meten.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.
Hierbij even een update over de kasten.
afgelopen weekend druk in de weer geweest met de schuurmachiene, bovenfrees en een stuk 5 mm aluminium.
De eerste kast is nu klaar om geplamuurd en gefineerd te worden.
helaas is er aan een kant wel een klein frees foutje ingelopen
afgelopen weekend druk in de weer geweest met de schuurmachiene, bovenfrees en een stuk 5 mm aluminium.
De eerste kast is nu klaar om geplamuurd en gefineerd te worden.
helaas is er aan een kant wel een klein frees foutje ingelopen
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.
Bij deze nog even een update over de voortgang van de metamorph.
Vanavond lekker in de weer geweest met fineer een strijkbout en een schuurblokje en dit is het resultaat.
1 zijde helemaal af
@martijn.
wat dat kleurverschil betreft is denk ik een combinatie van vettige vlekken en een flitser op de camera.
Vanavond lekker in de weer geweest met fineer een strijkbout en een schuurblokje en dit is het resultaat.
1 zijde helemaal af
@martijn.
wat dat kleurverschil betreft is denk ik een combinatie van vettige vlekken en een flitser op de camera.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Eindelijk af.
Nu weer lekker luisteren.
Nu weer lekker luisteren.
Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)
Weet niet helemaal of het update waardig is maar toch nog even een plaatje zoals het er tegenwoordig bij staat. Incluisief nieuw audio meubel.
Groet.
Harm.
Groet.
Harm.
