ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)

Laat in alle details je luidspreker creaties zien!

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
In een showcase-onderwerp kunnen geen reacties worden geplaatst.
Zie ook: info en index
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)

Bericht door hrscharft »

Het is al weer een poosje geleden dat ik hier wat over heb laten horen maar ze staan al een poosje te spelen nu. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben :)

Hieronder een bouwverslagje met de nodige foto's
Bijlagen
Het ontwerp
Het ontwerp
De werkplaats
De werkplaats
DSC_ 0425.JPG
DSC_0423.JPG
DSC_0422.JPG
De BR pijp is uiteindelijk aan de onderkant gekomen ipv voor zoals in het eerste ontwerp.
De BR pijp is uiteindelijk aan de onderkant gekomen ipv voor zoals in het eerste ontwerp.
Het onder veel geweld verlijmen van de triplex wandjes
Het onder veel geweld verlijmen van de triplex wandjes
DSC_0436.JPG
DSC_0433.JPG
DSC_0428.JPG
DSC_0441.JPG
DSC_0442.JPG
op hun eindbestemming.
op hun eindbestemming.
DSC_0132.JPG
DSC_0135.JPG
DSC_0139.JPG
DSC_0144.JPG
Filter.pdf
(16.45 KiB) 161 keer gedownload
Laatst gewijzigd door hrscharft op za 12 feb 2011, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.

Bericht door hrscharft »

To Do:

-Polijsten van de luidsprekers voor dat beetje extra glans nog. Dit is gewijzigd in weer afschuren en Fineren.
-Frontjes met luidsprekerdoek maken (de moed nog niet voor gevonden). Gereed.
-Logo zien te bemachtigen (aluminium versie van mijn avatar).
-misschien stabielere voet maken Gereed.


Mede met dank aan Interficior/Camiel voor het meten.
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.

Bericht door hrscharft »

Hierbij even een update over de kasten.

afgelopen weekend druk in de weer geweest met de schuurmachiene, bovenfrees en een stuk 5 mm aluminium.
De eerste kast is nu klaar om geplamuurd en gefineerd te worden.

helaas is er aan een kant wel een klein frees foutje ingelopen :(
Bijlagen
DSC_0227.JPG
DSC_0228.JPG
DSC_0229.JPG
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units.

Bericht door hrscharft »

Bij deze nog even een update over de voortgang van de metamorph.

Vanavond lekker in de weer geweest met fineer een strijkbout en een schuurblokje en dit is het resultaat.

1 zijde helemaal af

@martijn.

wat dat kleurverschil betreft is denk ik een combinatie van vettige vlekken en een flitser op de camera.
Bijlagen
DSC_0230.JPG
DSC_0236.JPG
DSC_0237.JPG
DSC_0238.JPG
DSC_0240.JPG
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)

Bericht door hrscharft »

Eindelijk af.

Nu weer lekker luisteren.
Bijlagen
DSC_0246.JPG
DSC_0248.JPG
DSC_0253.JPG
DSC_0260.JPG
DSC_0267.JPG
DSC_0270.JPG
DSC_0272.JPG
DSC_0277.JPG
DSC_0282.JPG
DSC_0298.JPG
DSC_0305.JPG
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)

Bericht door hrscharft »

Weet niet helemaal of het update waardig is maar toch nog even een plaatje zoals het er tegenwoordig bij staat. Incluisief nieuw audio meubel.

Groet.

Harm.
Bijlagen
DSC_0285.JPG
DSC_0283.jpg
DSC_0281.JPG
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: ZBL 1.01 MTM met E-Ton units. (FINISHED)

Bericht door hrscharft »

Plaats reactie

Terug naar “Luidspreker Showcases”