Na lange tijd weer een update.
Ik ga beginnen met het wegnemen van wat onzekerheden. Daarmee wil ik zeggen het uitvijlen van de gaten van de units (zitten in een 72mm baffle en de gaten zijn gewoon recht gezaagd dus hebben weinig ademruimte). Ik ga de interne bekabeling aanpassen. Heb 11 meter Kimber 4PR om het mid en hoog te bekabelen en 6 meter 8PR voor tussen de woofer en het filter en tussen het filter en de amp.
De filters worden extern in het tv meubel gebouwd. Daar ziet niemand ze en heb ik lekker de ruimte op te expirimenteren.
De grote kroonsteentjes dienen als "Reference zwaar vergulde" luidsprekerterminal (

) om de kabels van de units en van het filter bij elkaar te laten komen.
De kleine kroonsteentjes ga ik gebruiken om gemakkelijk filter onderdelen te kunnen verwisselen en te testen. Natuurlijk wordt het geheel op termijn hard wired.
Zal nog een klus worden om het huidige filter uit de speakers te slopen (2 plaatjes die verlijmd zijn in de kast). Ik wil vervolgens het hele filter netjes uit elkaar halen en het weer opbouwen om te kijken of er veranderingen zijn tot het moment dat ik een setje C79's heb gescoord