project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Ik vind het ook een erg mooi ontwerp. Nu maar afwachten tot ze klaar zijn 
Re: project: termino
En dan staan we nu alleen nog naar de achterkant te kijken, lekker kontje,amanda schreef:Ziet er super uit
Om het maar even in zijn eigen woorden te zeggen, GOED BEZIG MAN!!!
Re: project: termino
weer eenhele middag bezig met loodbitumen en demping......
maar het is nu bijna klaar!
morgen de laatste bitumen en demping er in,en dan wordt de achterzijde er op gelijmd!
en dat vind ik wel spannend!
maar het is nu bijna klaar!
morgen de laatste bitumen en demping er in,en dan wordt de achterzijde er op gelijmd!
en dat vind ik wel spannend!
Re: project: termino
dre schreef:kleine proef passing......
Volgens mij mis ik wat.....
Respect!
Zeer fraai!
- Surpass
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 34
- Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 14:46
- Locatie: Eindhoven
Re: project: termino
Is het een bewuste keuze geweest om het fineer aan de bovenkant een andere richting te geven dan de onderkant?
Re: project: termino
Had ik ook gedaan -> hoe langer het te bekleden oppervlak, dan ook de nerf in die richting.
Aldus, zoals mijn persoonlijke smaak.
De combinatie staat trouwens ook zeer fraai!
Aldus, zoals mijn persoonlijke smaak.
De combinatie staat trouwens ook zeer fraai!
Re: project: termino
zeker!Surpass schreef:Is het een bewuste keuze geweest om het fineer aan de bovenkant een andere richting te geven dan de onderkant?
vind je het niet mooi?
- Surpass
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 34
- Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 14:46
- Locatie: Eindhoven
Re: project: termino
Jawel! Ik vind het fantastisch mooi! Ik denk alleen dat misschien meer in balans was geweest als de twee houten delen dezelfde richting zouden hebben. Maar ook dit vind ik erg fraai!
Re: project: termino
balans is voor mietjes!
ze beginnen nu toch wel erg zwaar te worden trouwens......
ze beginnen nu toch wel erg zwaar te worden trouwens......
Re: project: termino
Wat voor een dempingsmateriaal gebruik je daar? Wat is de reden dat je niet voor bitumen + pritex kiest?
Ben ook benieuwd welke interne luidsprekerbekabeling je gaat gebruiken?
Zit zelf nog te twijfelen tussen solid core of zilver.
Ben ook benieuwd welke interne luidsprekerbekabeling je gaat gebruiken?
Zit zelf nog te twijfelen tussen solid core of zilver.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: project: termino
gelukkig heeft Dre z'n luisterruimte niet op zolderdre schreef:ze beginnen nu toch wel erg zwaar te worden trouwens......
Re: project: termino
demping:intertechnik damping 30
en loodbitumen zitten er volop in!
interne bedrading:Inakustik Speaker Cable LS-502
aardig wat geprobeerd,en deze was goed genoeg!
en loodbitumen zitten er volop in!
interne bedrading:Inakustik Speaker Cable LS-502
aardig wat geprobeerd,en deze was goed genoeg!
Re: project: termino
ik heb al hulp voor het sjouwen!Henkjan schreef:gelukkig heeft Dre z'n luisterruimte niet op zolderdre schreef:ze beginnen nu toch wel erg zwaar te worden trouwens......![]()
wel heb ik m`n vader deze keer maar overgeslagen......
Re: project: termino
Ah, het sjouwen naar Breda! Eindelijk, ik was al bang dat je een watje was dat zijn stuff niet durfde te showen 
Re: project: termino
Wowly schreef:Ah, het sjouwen naar Breda! Eindelijk, ik was al bang dat je een watje was dat zijn stuff niet durfde te showen
watjes moeten er ook zijn.......
Re: project: termino
Hoe heb je die demping 30 vast gezet? Ik ga aan net hetzelfde process beginnen bij mijn speakers.dre schreef:demping:intertechnik damping 30
en loodbitumen zitten er volop in!![]()
interne bedrading:Inakustik Speaker Cable LS-502
aardig wat geprobeerd,en deze was goed genoeg!
Re: project: termino
alle demping en bedrading zit er in!
het monteren van de achterzijde viel alles mee.
het eind begint nu echt inhet zicht te komen!
het monteren van de achterzijde viel alles mee.
het eind begint nu echt inhet zicht te komen!
Re: project: termino
omdat het allemaal mee zat.......
heb ik de achterplaten voorzien van de terminals,tevens de gaten van de br-poort even opgetapt na het spuiten en de boel gemonteerd.
ziet er gelikt uit zo!
heb ik de achterplaten voorzien van de terminals,tevens de gaten van de br-poort even opgetapt na het spuiten en de boel gemonteerd.
ziet er gelikt uit zo!
Re: project: termino
Holy....!
Goed om te zien dat je mijn werk niet loopt te verkl0ten
(niet dat ik dat verwacht had)
Goed om te zien dat je mijn werk niet loopt te verkl0ten
Re: project: termino
nee,ik ben klaar met verkl*ten!
ik was een beetje bang dat het zwart van de baffles erg zou afsteken,maar ik kan zeggen:ik ben zeer tevreden!
ik was een beetje bang dat het zwart van de baffles erg zou afsteken,maar ik kan zeggen:ik ben zeer tevreden!
Re: project: termino
Bah, de rest van het topic wil ik haast niet meer volgen.
Dit gaat gewoon echt gewelig mooi worden!
Dit gaat gewoon echt gewelig mooi worden!
