Dat ziet er chique uit! Enig minpuntje is denk ik, dat je de positieve eigenschappen van een bol als behuizing m.b.t. diffractie weer deels onbenut laat door de driver niet in te frezen.
Vind ze ook fraai! En retro tot en met, je waant je zó in de jaren '70. Toen ze nog met kippengaas en beton aan de slag gingen om luidsprekers te bouwen. I.i.g. chapeau.
Yep als rear luidspreker inderdaad. Ben zelf met looks ook tevreden en een eerste luistertest verraste me ook. Ze gaan al best laag op het gehoor vond ik.
daar zit dan 90uF verschil in. (procentueel gezien valt dat net buiten de tolleranties van de condesnator)
maw, verschillen zullen niet héél groot zijn.
Dan ga je er vanuit dat de ene aan de hoge waarde aan de lage kant van z'n tolerantie zit, en de kleinere cap aan de hoge kant van z'n tolerantie zit. Als je op die manier rekent hoef je ook geen toleranties meer aan te houden..
Jullie hebben er gelijk in, maar de elektrozaak in almelo die had geen 540 microfarad liggen, alleen 680, vandaar.. Ze klinken allebei uitermate goed, zal een dezer dagen even foto's uploaden in mijn topic..
Dan ga je er vanuit dat de ene aan de hoge waarde aan de lage kant van z'n tolerantie zit, en de kleinere cap aan de hoge kant van z'n tolerantie zit. Als je op die manier rekent hoef je ook geen toleranties meer aan te houden..
Maar daar komt het in dit geval wel op neer natuurlijk