De ZBA speaker van het jaar 2008 - nominaties graag!
Moderator: Beheerdersteam
-
Joepyoupie
- Berichten: 15
- Lid geworden op: wo 09 apr 2008, 23:30
- Locatie: Oosterwolde
Ik zou graag de dipole van Montana willen nomineren voor meest "realistiche" geluid dat ik heb gehoord van een speaker.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=4025
Groeten,
Remco
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=4025
Groeten,
Remco
- robbiedobbie
- Berichten: 231
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
- Locatie: antwerpen
