Ik kan niet inloggen vanachter een proxy op ZBA, alleen met directe internettoegang. Ik krijg dan error 500 terug van ZBA: "server misconfiguration".
Op alle andere fora, waaronder een aantal internationale fora, kan ik wel gewoon zonder foutmeldingen inloggen vanachter een proxy.
Fout bij inloggen ???
Moderator: Beheerdersteam
Re: Fout bij inloggen ???
Toch niet een oneigenlijke poort daarvoor gebruikt die door mijn proxy geblokkeerd wordt? Andere phpBB fora geven geen probleem.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Fout bij inloggen ???
kan je niet inloggen, of heb je helemaal geen toegang?
geef ff per PM de details van de proxy door anders... ik weet dat er ooit eens een paar proxy servers geblokt zijn omdat die alle afbeeldingen wilden gaan cachen en daardoor wat te veel bandvreedte en traffic op-aten
geef ff per PM de details van de proxy door anders... ik weet dat er ooit eens een paar proxy servers geblokt zijn omdat die alle afbeeldingen wilden gaan cachen en daardoor wat te veel bandvreedte en traffic op-aten
Re: Fout bij inloggen ???
Om überhaupt de inlog link te kunnen aanklikken moet ik wel toegang tot ZBA op zich hebben
dus dat lukt wel.
Als ik vanavond even tijd heb stuur ik je wel even een PM.
Als ik vanavond even tijd heb stuur ik je wel even een PM.
