Ik heb een tijdelijke ban gehad op dit forum, wegens het niet verantwoord verkopen van producten. Er zijn toentertijd verschillende discussie's over geweest. Ik zou een paar luidsprekers verkocht hebben welke kapotte tweeters zouden hebben, daar waar ik zelf niks van wist. Onvoorwaardelijk. Ik heb ondertussen zo vaak producten gekocht en verkocht en er zijn nooit problemen geweest. Ondanks dat snap ik de ophef absoluut. Ondanks dat ik toen een oplossing aan het verzinnen was om diegene tegen moet te komen zijn we er helaas niet uitgekomen, wat mij uiteindelijk de tijdelijke ban heeft opgeleverd. Daar kan ik gezien de omstandigheden absoluut inkomen. Het was voor mij niet duidelijk dat de tweeters kapot waren, maar ik had zelf meer verantwoording moeten nemen om er zeker van te zijn deugdelijke spullen te verkopen. Je krijgt na veel wisselen van apparatuur en luidsprekers steeds meer de stelling: het zal wel goed zijn ( aangezien het 9 van de 10 keer goed gaat ). Achteraf gezien had ik ze gewoon moeten testen, zodat ik het zeker wist.
Er is natuurlijk nooit met 100% zekerheid te zeggen waar het fout is gegaan, waren ze al kapot / is het onderweg gebeurt? Wie zal het zeggen.
Uiteindelijk na lang wikken en wegen en meerdere discussie's over het discutabel dat ik niet-deugdelijke spullen verkocht had kwamen de moderators tot de conclusie mij een tijdelijke ban te geven, vanzelfsprekend om dit een les te laten zijn.
Inmiddels is die ban uitgezeten, heb dan ook niet meer proberen in te loggen / registreren via andere IP-adressen, aangezien ik hier het alleen maar erger van zou maken dan het al was. Ik vind het zelf erg jammer hoe e.e.a. is gelopen, en vooral dat mijn vertrouwen door de community op dit forum beschadigd is, terwijl er genoeg mensen over de vloer zijn geweest met wel positieve ervaringen.
Nu ik de ban uitgezeten heb, heb ik me opnieuw geregistreerd onder de naam Vinks. Tot mijn verbazing werd mijn IP-adres opnieuw verbannen, maar nu niet tijdelijk, maar definitief. Ik heb geen enkele uit leg gekregen hieromtrent. Met deze account heb ik 1 of 2 berichten gepost op het forum over de verkoop van een paar monitoren, waar mijn interesse stiekem naar toe ging.
Om een lang verhaal kort te houden, jullie geven mij een tijdelijke ban, waar ik absoluut begrip voor kan opbrengen om vervolgens een permanente ban te krijgen zonder iets fout gedaan te hebben?
Ik heb de moderators al gemaild zonder succes, dus ik kom hier even om opheldering vragen.
In ieder geval alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Sjors Vink
Sjaudio is vanaf heden gebanned voor een periode van 3 maanden
Reden: verkoop van ondeugdelijke apparatuur en onvermogen dit na herhaaldelijke verzoeken tot een goed einde te brengen.
Ik wil hierbij benadrukken dat dit géén veroordeling is van Sjors als persoon, maar wel van de handeling welke Sjors heeft verricht op dit forum. Het druist in tegen het basisprincipe van respect voor elkaar. Hieronder valt ook dat je geen ondeugdelijke spullen aan elkaar verkoopt.
Wowly