Gezocht: Printontwerper/electronicus
Moderator: Beheerdersteam
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Gezocht: Printontwerper/electronicus
Voor mijn huidige project zoek ik iemand die voor mij een print kan ontwerpen. Deze print moet dienen als een soort moederbord waar alles op geprikt word om zodoende de kabelellende tot een minimum te beperken. Deze print zal een miniDSP/miniDIGI combo, een arduino, wat voedingen, relais en aansluitingen moeten bevatten. De precieze details zal ik via een pb sturen.
Wie kan en wil mij helpen met het maken van deze print?
Wie kan en wil mij helpen met het maken van deze print?
Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus
Zelf heb ik deze een keer ontworpen, gebruik hem als controller in zowat al mijn projecten. Het hart is een Arduino Nano. Verder heeft het een SSD voor het inschakelen van de netspanning. Optocouplers voor geïsoleerde input. Een aantal output kanalen, met een 2N2222 transistors, voor de aansturing van o.a. leds etc.
De meeste onderdelen zijn bij Dick Best te halen. Als je geïnteresseerd bent kan ik je zo een print opsturen.
Verder kan ik je niet helpen met het ontwerpen, ik doe het als hobby en ben daarom niet zo goed. Er zijn hier op het forum ongetwijfeld mensen die het veel beter kunnen.
De meeste onderdelen zijn bij Dick Best te halen. Als je geïnteresseerd bent kan ik je zo een print opsturen.
Verder kan ik je niet helpen met het ontwerpen, ik doe het als hobby en ben daarom niet zo goed. Er zijn hier op het forum ongetwijfeld mensen die het veel beter kunnen.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus
Nou deze print is al veel complexer dan wat de mijne zou moeten worden dus ik zou me niet zo verontschuldigen voor je talenten! Ziet er goed uit!
Maar... ik heb er niets aan. Een Nano heeft voor mij veel te weinig aansluitingen. Er hangt nog veel meer aan.
Maar... ik heb er niets aan. Een Nano heeft voor mij veel te weinig aansluitingen. Er hangt nog veel meer aan.
Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus
Stuur eens een PB naar Ray5150.
Die heb ik hier al menig mooi printje zien maken.
Groeen,
Mischa
Die heb ik hier al menig mooi printje zien maken.
Groeen,
Mischa
Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus
Dat heeft hij al gedaan...
Als het goed is gaan we morgen starten.
Als het goed is gaan we morgen starten.
Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus
Ik ben benieuwd! Ga je het schema/ontwerp ook publiceren?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus
Inderdaad! Morgen zal ik een topic openen waar ik mijn tot nu toe geheime project zal openbaren zodat het cruciale deel, dit moederbord, met hulp van de vele electronica guru's tot stand kan komen.ray5150 schreef:Dat heeft hij al gedaan...![]()
Als het goed is gaan we morgen starten.
Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus
Ja, ik verveelde me ook zo....mischa72 schreef:Heb jij ook weer wat te doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, dat is aan Vinculum om te beslissen.Fokko schreef:Ik ben benieuwd! Ga je het schema/ontwerp ook publiceren?
hij levert de kaders aan, ik doe het tekenwerk.
maar ik zal hier wel printscreens en dergelike plaatasen om adviezen te krijgen.
