Opruiming

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Opruiming

Bericht door RumoH »

We hadden nog wat in ons magazijn liggen waar we vanaf willen

- 2 set Omnes Audio T2.01 tweeters -€12,50 €10 per set
- 1 set Omnes Audio MW5.01PC-S- €20 €10
- 2 stuks Vifa P11MH-00/08 (NOS) - €45 per stuk €45 voor beide, geen verzendkosten!
- 2 stuks Vifa M22WR-19/04 (NOS) - €60 per stuk €80 voor beide, geen verzendkosten!
(TSP: Vc: 2"; Le: 0.9 mH; Z: 4 ohms; Re: 3.2 ohms; FR: 45-1000 Hz; Fs: 48; SPL: 88 dB; Vas: 20.1l; Qms: 3.44; Qes: .87; Qts: .70; Xmax: 5.5 mm)
- 2 stuks Monacor SPH-170c (gebruikt) - €45 per stuk nu €75 voor beide, geen verzendkosten!

Ik heb nog een 2-tal gereviseerde Vifa D27TG-45/06 tweeters. ICM met de hierboven P11 en M22 een heel leuk 3-weg systeem, voor €150,- incl verzendkosten (D27+P11+M22) Nu voor €100 (dus 2x D27TG + 2x P11 + 2x M22)

- 15 10 setjes keramische weerstanden 5Watt, 0,47Ohm t/m 56Ohm, van alle waarden 2 stuks €10 per set incl verzendkosten. - 5 setjes zijn verkocht.

- Door een klant besteld, nooit opgehaald;
- 4 kasten voor IT Nextel18, in lagen opgebouwd Berken Multiplex, alleen nog aflakken en drivers monteren. (foto's volgen nog).- Eventueel ook als volledig bouwpakket.
- 2 losse kasten €395, als bouwpakket €1300, alleen afhalen! NU €1160 incl verzendkosten !

- Set kasten voor Pipe4u Six, MDF met white wash lak, voor de liefhebber, alleen afhalen !

Rudy
Bijlagen
Nextel 18
Nextel 18
Nextel 18
Nextel 18
Nextel 18
Nextel 18
Laatst gewijzigd door RumoH op do 05 dec 2013, 7:50, 19 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Aangepast
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Opruiming

Bericht door Walt »

Heb je een foto van die weerstand setjes, uit hoeveel stuks bestaat een setje?

Lijkt me sowieso een aanrader voor iedereen die hier veel met filters bezig is, weerstanden zijn echt prettig om in veel waarden op voorraad te hebben!

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

In de sets zitten van elke waarde 2 stuks van de volgende waarden

0.47-0.56-0.68-0.82-1.0-1.2-1.5-1.8-2.2-2.7-3.3-3.9-4.7-5.6-6.8-8.2-10-12-15-18-22-27-33-39-47-56

De setjes zijn idd ideaal voor experimenten, dan heb je alle waardes in 1 keer. Normaliter zou je hier €26 voor kwijt zijn ex verzendkosten. Ik heb ze in setjes omdat we deze 5Watters uit het assortiment halen. Waarschijnlijk gaat straks ook de 10Wat keramisch gezien het prijsverschil met de MOX 10Watt.

Rudy
Laatst gewijzigd door RumoH op wo 14 sep 2011, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Opruiming

Bericht door Arno »

Ik lust wel zo'n setje weerstanden. Ik kom er later op terug.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Opruiming

Bericht door Walt »

Het is dat ik vrij ruim in de weerstanden zit, maar zo'n compleet setje is erg handig en voor dit geld eigenlijk een no-brainer!

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Foto's geplaatst
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Price drop !
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Vinculum »

Ik vind die Nexus kasten zo ontzettend mooi! Ben er altijd al weg van geweest...
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

We kunnen zo ook laten maken in MDF als het om het model gaat, scheelt aanzienlijk in de kosten.

Rudy
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Vinculum »

En wat zou dat kosten dan? Voor alleen het hout als bouwpakket?
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Ik ga even informeren hiernaar.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Meteen de volgende aanbieding

Nextel18 MDF kasten in bouwpakket, dus losse ringen. (Model zoals in de foto's)

- Zelf lijmen
- Zelf van gaten voorzien, behalve de basreflex poort deze zit erin verwerkt
- Inclusief centreer pennen voor het stapelen

€115 per kast

Rudy
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

RumoH schreef:
We hadden nog wat in ons magazijn liggen waar we vanaf willen

- 2 sets Omnes Audio T2.01 tweeters - €12,50 per set
- 1 set Omnes Audio MW5.01PC-S - €20
- 2 stuks Vifa P11MH-00/08 (NOS) - €45 per stuk €50 voor beide
- 2 stuks Vifa M22WR-19/04 (NOS) - €60 per stuk €90 voor beide
(TSP: Vc: 2"; Le: 0.9 mH; Z: 4 ohms; Re: 3.2 ohms; FR: 45-1000 Hz; Fs: 48; SPL: 88 dB; Vas: 20.1l; Qms: 3.44; Qes: .87; Qts: .70; Xmax: 5.5 mm)
- 2 stuks Monacor SPH-170c (gebruikt) - €45 per stuk

- 15 11 setjes keramische weerstanden 5Watt, 0,47Ohm t/m 56Ohm, van alle waarden 2 stuks €10 per set incl verzendkosten. - 4 setjes zijn verkocht.

- Door een klant besteld, nooit opgehaald;
- 4 kasten voor IT Nextel18, in lagen opgebouwd Berken Multiplex, alleen nog aflakken en drivers monteren. (foto's volgen nog).- Eventueel ook als volledig bouwpakket.
- 2 losse kasten €395, als bouwpakket €1300, alleen afhalen! NU €1160 incl verzendkosten !

- Set kasten voor Pipe4u Six, MDF met white wash lak, voor de liefhebber, alleen afhalen !
Rudy
UPDATE !

Ik heb nog een 2-tal gereviseerde Vifa D27TG-45/06 tweeters. ICM met de hierboven P11 en M22 een heel leuk 3-weg systeem, voor €180,- incl verzendkosten (D27+P11+M22)
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Opruiming

Bericht door Thomox »

Beste rumoh,
Ik zou wel graag een setje weerstanden willen hebben van u voor 10 euro. Kunt u mij pb'en hoe we dit verder afhandelen?

Vriendelijke groeten,

Thomox
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Opruiming

Bericht door Thomox »

Bedankt voor de snelle levering van de weerstanden, Rudy!

Kan Rumoh aan iedereen aanbevelen :)
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Bedankt Thomox

Update op de prijzen!
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Picedrop!
SuperKees
Berichten: 80
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:01

Re: Opruiming

Bericht door SuperKees »

Van die nextel kasten maar dan multiplex berken heb je zeker niet meer staan? :)
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Ik heb nog een paar kasten met wat 'foutjes', de gaten voor de drivers zitten 5mm uit midden ....
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door Vinculum »

RumoH schreef:
Ik heb nog een paar kasten met wat 'foutjes', de gaten voor de drivers zitten 5mm uit midden ....
Kost da?
SuperKees
Berichten: 80
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:01

Re: Opruiming

Bericht door SuperKees »

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wel jammer dat ze niet goed gelukt zijn trouwens!
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Opruiming

Bericht door RumoH »

Price drop!
Gesloten