Nu spelen ze op mn bureau waar ik toch meestal van de tijd muziek luister. En had al snel de idee om hiermee een Desktop Array'TJUH mee te maken. Vier drivers aan elke zijde.
Toevallig heeft Ed/Asterduc met deze drivertjes een grote Array van 16 drivers per kant gemaakt met behulp van zijn CNC machine. Poos terug heb ik Ed benadert of hij misschien een mooi frontje kon frezen voor mijn mini array'tje.
Afgelopen weekend ben ik bij Ed geweest om de frontjes op te halen. Hij had nog een extra plaatje en zo gelijk besloten om
in plaats van vier drivers per zijde.. er gelijk maar acht per zijde te maken.
Hoe en wat het precies gaat worden weet ik nog niet..
Het eerste idee wat ik in gedachte heb is om per vier drivers een kamer te maken met een BR.
En niet één grote kamer omdat misschien een staande golf het pret kan bederven.
Ook had ik het idee om misschien achteraf een di/ripool subje erbij te maken om beetje het laag op te krikken.
Ik weet het.. Heb een hoop projecten lopen nu.. Maar deze zat me gewoon al heel lang dwars
Ed ! Bijzonder bedankt voor je tijd & hulp !
