Hoe de beste weerstand voor een tweeter, serie en of

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

wouter
Ook commercieel actief

Re: Hoe de beste weerstand voor een tweeter, serie en of

Bericht door wouter »

Theduboracle schreef:
Het begint mij wel te dagen dat ik sommige dingen echt niet goed snap, terwijl ik dat soms wel denk.

Ik mis dan iemand die mij dan goed snapt en die dan de schoenlepel als een goeie leraar bij mij op het goeie punt zet dat het mij dan gaat dagen waar ik heel dom de fout in ga.
Ik mis dan iemand die mij dan goed snapt en die dan:
de vinger op de zere plek legt
me het dan met de paplepel in giet
de schoen past en hem aantrekt
puntjes op de i zet
:lol:

Maar goed, ik waardeer deze post enorm. Je geeft aan dat je wilt leren en dat je soms niet inziet wanneer je er naast zit.
Helaas ben ik niet goed genoeg onderlegt om inhoudelijk op je stellingen te reageren maar zelfs ik had goed door dat je met de reacties van anderen al lang je voordeel had kunnen doen. Ondanks dat ben je verder altijd wel erg correct in je manier van reageren en nu blijk je ook gegroeid te zijn in zelfreflectie. Ik denk dat je met deze houding veel kan hebben aan de tips en je experimenten ook meer gewaardeerd worden.

Succes!
Theduboracle

Re: Hoe de beste weerstand voor een tweeter, serie en of

Bericht door Theduboracle »

wouter schreef:
Theduboracle schreef:
Het begint mij wel te dagen dat ik sommige dingen echt niet goed snap, terwijl ik dat soms wel denk.

Ik mis dan iemand die mij dan goed snapt en die dan de schoenlepel als een goeie leraar bij mij op het goeie punt zet dat het mij dan gaat dagen waar ik heel dom de fout in ga.
Ik mis dan iemand die mij dan goed snapt en die dan:
de vinger op de zere plek legt
me het dan met de paplepel in giet
de schoen past en hem aantrekt
puntjes op de i zet
:lol:

Maar goed, ik waardeer deze post enorm. Je geeft aan dat je wilt leren en dat je soms niet inziet wanneer je er naast zit.
Helaas ben ik niet goed genoeg onderlegt om inhoudelijk op je stellingen te reageren maar zelfs ik had goed door dat je met de reacties van anderen al lang je voordeel had kunnen doen. Ondanks dat ben je verder altijd wel erg correct in je manier van reageren en nu blijk je ook gegroeid te zijn in zelfreflectie. Ik denk dat je met deze houding veel kan hebben aan de tips en je experimenten ook meer gewaardeerd worden.

Succes!

Ja bedankt.
Ik wou toch even daarop speciaal ingaan omdat het mij ook stoort, ik heb geen foute bedoelingen.
Om technisch correct te zijn en daarbij ook nog sociaal goed met anderen omgaan is best moeilijk.
Anderen maken ook fouten als ik zo op het forum neuzel, maar niemand reageerd dan.
Zelfs de geleerde koppen niet die het eigenlijk beter moeten weten.
Ik zal maar geen voorbeelden noemen want dan begint het gedoe weer.
Ook in contactueel opzicht gaat het soms goed fout.
Het is best moeilijk om soms bij mensen door te dringen die echt kennis van zaken hebben.
Dan moet hun hele denkmachine weer aangeslingerd worden en moeten ze met aandacht mij proberen te begrijpen.
Maar ik ben misschien ook niet zo technisch onderbouwt om in technische termen mij uit te drukken, kan ik ook niks aan doen.
Het is gewoon makkelijk en laf om lekker annoniem iemand als idioot weg te zetten op een forum.
Bij vlogen ze het forum uit, ze kunnen alleen persoonlijk worden als in hun laantje wordt gepraat.
Dat gaat niet samen met kennis vergaring, en daar gaat het wel juist om.
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”