Vrijdagavond het hout laten zagen...
Zaterdag maar eens een cirkelgeleider gemaakt, echt profi (van provisorisch
De afgelopen dagen gebruikt om te lijmen, dicht te kitten, schuren, plamuren etc.
Inmiddels zijn de kastjes al aardig strak en glad, het resultaat: Binnenkort eens uitzoeken welke type fineer erop moet gaan komen
De drivers liggen er nu nog los in maar het geluid belooft al heel wat. Ik ben vooral verbaasd over het laag wat uit deze kastjes komt!
