ja, dat zal dan wel zo zijn zekerHenkjan schreef:a, nou komt de gorilla uit de mouwdan moet je ook eens een goede TL maken joh
![]()
![]()
![]()
en dat is nu net wat ik in twijfel stel zie. Die juistheid, dat detail en die analytische diepte, kan een TL volgens mij niet aan.Henkjan schreef:een goede TL kan praktisch zo recht meten als een BR (goede plaatsing van de unit, juiste tapsheid, evt een IHA), en echt laag komt er ook uit (Zyklop, Visaton TL sub). en als je dan toch je subs in de hoek gaat zetten, dan is dat ijskast formaat ook geen probleem meeren de voordelen van een DSP gaan natuurlijk net zo goed op voor een TL als voor een BR of gesloten kast....
Maar, ik wil graag het tegendeel bewezen zien en stel mijn ruimte met apparatuur ter beschikking voor een GOEDE TL
Wat HH betreft, ik lees dat tijdschrift graag want ik ken geen amusantere manier om duits te leren. Daarnaast staan er ook leuke tekeningen en prentjes in. De luisterervaringen van een redacteur die zijn eigen ontwerp bespreekt, daar hecht ik maar weinig waarde aan.
Als afsluiter wil ik toch kwijt dat ik het geen straf vind om van een GOED TL systeem te genieten. Maar het is voor mij niet langer 'de ultieme laagweergever'.
Meer kan ik hier niet meer aan toevoegen. Zoals gezegd sta ik wel open om de vergelijkstest te doen (graag zelfs).
Ed.



