project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Gelijk heb je!
Goed gereedschap is het halve werk!
Mooi stuk gereedschap weer.
Goed gereedschap is het halve werk!
Mooi stuk gereedschap weer.
Re: project: termino
Mooier kan niet!
Ik zou eerst een proef doen.
Of heel voorzichtig en kijken wat de machine doet.
Ik zou eerst een proef doen.
Of heel voorzichtig en kijken wat de machine doet.
Re: project: termino
dre schreef:onderweg:
dan kan ik de eerste gangen op de luie manier schuren!
Ziet er uit als zo'n poetsgeval van de Lidldre schreef:gekregen.....
Lijkt mij wat aan de grote kant. Succ6........ i.i.g.
Re: project: termino
Perfect schuurmachientje voor zoiets. Ik weet niet hoe goed de snelheid regelbaar is met de 'schakelaar' op het apparaat zelf, anders kun je nog een reduceernippel aan de koppeling plaatsen. Dan kun je heel rustig baantjes trekken 
Re: project: termino
Ha, jij weet wat het is? Een profiegeval uit jouw werkplaats?
We wachten geduldig de volgende episode af in dit feuilleton
We wachten geduldig de volgende episode af in dit feuilleton
Re: project: termino
nooit een handpalmschuurmachine op lucht gezien of zo?
en een gegeven paard.......
maar goed,volgende week gaat de soap weer verder!
en een gegeven paard.......
maar goed,volgende week gaat de soap weer verder!
Re: project: termino
Jawel hoor en mee gewerkt ook. Maar op dat plaatje van jou ziet het er uit als een vloeren schuurmachine van 30 cm
Maareh, Arno heeft wel zijn speakers spelend in minder pagina's

Maareh, Arno heeft wel zijn speakers spelend in minder pagina's
Re: project: termino
sommige hebben altijd geluk!
heb je ook waterproof schuurschijven van 150mm?
heb je ook waterproof schuurschijven van 150mm?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
hhmmm...vreemd......ik kijk nergens van op hierzo....anyway.......al met dat ding aan slag geweest?dre schreef:google niet op waterproof 150mm!
Re: project: termino
nope.....
komt dinsdag binnen.
wel aangeschaft:spuitverdunning.
dus we gaan er nu maar eens de spuit bij nemen!
komt dinsdag binnen.
wel aangeschaft:spuitverdunning.
dus we gaan er nu maar eens de spuit bij nemen!
Re: project: termino
er zitten een paar eilandjes in,waar ik op de gelcoat ben gekomen....
tevens wat schuurkrassen,dus ze mogen nog een keer gelakt worden.
maar geduld is een schone zaak!
tevens wat schuurkrassen,dus ze mogen nog een keer gelakt worden.
maar geduld is een schone zaak!
Re: project: termino
Niks maar!dre schreef:maargeduld is een schone zaak!
Gewoon doorgaan met oefenen
Re: project: termino
Ja
Ik vraag mij ook af wat je met zo'n schuurmasjien moet, je zit zo door de nieuwe laag heen. Mijn ervaring is toch dat als de bovenste laag mooi vlak is je met 1200 en water je met de hand zo de laatste oneffenheden er uit hebt. Dan nat na-schuren met 2000 en polijsten. Voor dat polijsten is een poetsmachine dan wel weer handig met zulke vlakken.
Re: project: termino
tot 2500 inderdaad!Pjotr schreef:JaIk vraag mij ook af wat je met zo'n schuurmasjien moet, je zit zo door de nieuwe laag heen. Mijn ervaring is toch dat als de bovenste laag mooi vlak is je met 1200 en water je met de hand zo de laatste oneffenheden er uit hebt. Dan nat na-schuren met 2000 en polijsten. Voor dat polijsten is een poetsmachine dan wel weer handig met zulke vlakken.
maar de andere vlakken hebben nogal wat schuurwerk nodig.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
ga jij 's heen gauw je mond wassen met zeep en in de hoek staanHondasnl schreef:Erg mooi!
Carbon look!
That's the real deal
Re: project: termino
Heb dit draadje niet geheel gevolgd
.
Is het een laagje op een ondergrond?
Of allemaal puur carbon?
Als het een laagje is dan zeg ik carbon look, net als m'n zadelpen van m'n MTB
.
Ziet er gelikt uit!
Is het een laagje op een ondergrond?
Of allemaal puur carbon?
Als het een laagje is dan zeg ik carbon look, net als m'n zadelpen van m'n MTB
Ziet er gelikt uit!

