Die heb ik niet, ik wordt terecht miskend.Pjotr schreef:Kun je het dekentje niet inlijsten?![]()
Dit is ook erg leuke muziek, een van de eerste stereo opnamen, beetje nostalgisch: http://www.highdeftapetransfers.com/pro ... n-in-Hi-Fi
projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
- MechanicalAnimal
allemaal heel leuk die grafiekjes, metingen, moeilijke verhalen en analoge en digitale informatiedragers met allerlei obscure muzak, audiofiel verantwoord ondersteund door slaapzakken op het behang......
maar waar blijven die woonkamerfoto's met die dingen?
Als je het zo stelt ben jij dan niet beter thuis op een fotofiel woonforum?MechanicalAnimal schreef:allemaal heel leuk die grafiekjes, metingen, moeilijke verhalen en analoge en digitale informatiedragers met allerlei obscure muzak, audiofiel verantwoord ondersteund door slaapzakken op het behang......
Hallo Arno,
Aparte opstelling! Ik heb zelf wat nare ervaringen gehad met zoveel glas achter de speakers, op een of andere manier wilde het toen maar niet lekker klinken, hoop dat het bij jouw beter uitpakt!
Groetjes Walter
Aparte opstelling! Ik heb zelf wat nare ervaringen gehad met zoveel glas achter de speakers, op een of andere manier wilde het toen maar niet lekker klinken, hoop dat het bij jouw beter uitpakt!
Groetjes Walter
Hoi Walter,Walt schreef:Hallo Arno,
Groetjes Walter
Tja, die opstelling is verre van ideaal, maar ja, het is niet anders. Ik kan nog de houten luxaflex laten zakken en dan nog eens de overgordijnen sluiten, dus dan merk je niet meer zo veel van dat glas.
Ik prijs me heel gelukkig dat ik mijn stenen bouwsels zo pontificaal op de vensterbank kan plaatsen zonder meteen de echtscheidingsformulieren onder mijn neus geduwd te krijgen
jeetje, wat zijn ze schattig en klein! Op een of andere manier zat ik met vloerstaanders in m'n hoofd.
En k3 klinkt ook lekker over de speakers?
Wat me opvalt is dat de tweeter in deze opstelling veel hoger zit dan bij de meer gebruikelijke ''vloer'' opstelling, heb je ook al eens geprobeerd hoe het klinkt met de luidspreker op zijn kop, dus de tweeter naar beneden zeg maar? Wellicht zou dit zomaar eens beter kunnen klinken?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Mooi geworden Arno
Nu ik ze zo zie staan op de foto was heel licht grijs voor het front ook wel een optie geweest, al gaan dan wel de losse speakers weer opvallen.
Hoe doe je dat als je lekker op je gemak gaat luisteren? Gaat dan die tafel weg?
Nu ik ze zo zie staan op de foto was heel licht grijs voor het front ook wel een optie geweest, al gaan dan wel de losse speakers weer opvallen.
Hoe doe je dat als je lekker op je gemak gaat luisteren? Gaat dan die tafel weg?
Ze staan iets voorover en dat maakt dat je toch mooi in de sweetspot kan zitten. Op zijn kop zou de tweeter te laag zitten en zou ik echt last van de tafel hebben.Walt schreef:Wat me opvalt is dat de tweeter in deze opstelling veel hoger zit dan bij de meer gebruikelijke ''vloer'' opstelling, heb je ook al eens geprobeerd hoe het klinkt met de luidspreker op zijn kop, dus de tweeter naar beneden zeg maar? Wellicht zou dit zomaar eens beter kunnen klinken?
Groetjes Walter
Nee die blijft gelukkig gewoon staanPjotr schreef:Hoe doe je dat als je lekker op je gemak gaat luisteren? Gaat dan die tafel weg?
En Zebrano's haten wieltjes?dre schreef:die tafel is massief zebrano.......
Ze lijken op de foto kleiner dan ze zijn, geloof ik. Ze zijn 65 x 21 x 28cm (h x b x d)Boppo84 schreef:jeetje, wat zijn ze schattig en klein! Op een of andere manier zat ik met vloerstaanders in m'n hoofd.
Gelijk maar even K3 opgezet. Blijkbaar klinkt het goed want de meiden staan hier gelijk rond te springen
Nee, ik haat Zebrano's op wieltjesPjotr schreef:En Zebrano's haten wieltjes?dre schreef:die tafel is massief zebrano.......
En ik zou niet weten waar ik die Zebrano naar toe moet rijden
Arno, ga jij eens heel gauw een kastje voor je gasmeter timmeren !... 
Sorry, maar ik heb het veel te druk met boxen bouwen
Zeer binnenkort komt er een diepere vensterbank met een radiatorombouw in de vorm van een ondiepe kast. De gasmeter is dan ook uit het zicht
Zeer binnenkort komt er een diepere vensterbank met een radiatorombouw in de vorm van een ondiepe kast. De gasmeter is dan ook uit het zicht
Oké nog eentje danjeroen_d schreef:Wat een schatjes hè.Arno schreef:Nou vooruit
Voor het eerst snap ik het als iemand zegt: 'het is alsof er gordijnen voor de luidsprekers weggehaald werden'.
Of bedoelde hij de boxenjeroen_d schreef:Wat een schatjes hè.
dat zal toch echt wel niet.
Het blijft een twijfelachtig antwoord, schattige speakers maken is het moeilijksthannesie schreef:Of bedoelde hij de boxenjeroen_d schreef:Wat een schatjes hè.,
dat zal toch echt wel niet.
- MechanicalAnimal
ja sorrie, meten kan ik niet en filters bouwen ook nietPjotr schreef:Als je het zo stelt ben jij dan niet beter thuis op een fotofiel woonforum?MechanicalAnimal schreef:allemaal heel leuk die grafiekjes....maar waar blijven die woonkamerfoto's met die dingen?
Thank you! seht gut ausArno schreef:Nou vooruit