Het WZJOEWZJDAJML topic
Moderator: Beheerdersteam
Het WZJOEWZJDAJML topic
Ok, komkommertijd of ballorige bui...ik weet niet hoe het komt maar hier is ie dan...het:
"Waar Zit je Op En Wat Zie Je Dan Als Je Muziek Luistert"-Topic
Een foto dus van het meubel waar je op zit als je luistert en een POV-foto als je dus luistert.
Als topicstarter natuurlijk mijn eigen bijdrage: Satefan
"Waar Zit je Op En Wat Zie Je Dan Als Je Muziek Luistert"-Topic
Een foto dus van het meubel waar je op zit als je luistert en een POV-foto als je dus luistert.
Als topicstarter natuurlijk mijn eigen bijdrage: Satefan
Re: Het WZJOEWZJDAJML topic
hahaha leuk topic. Wel valt het natuurlijk niet mee om tegen zo n fraai interieur op te boksen (nice couch!)
Zal eens kijken of ik eens fotos kan maken als de boel is opgeruimd bij ons hihi
Zal eens kijken of ik eens fotos kan maken als de boel is opgeruimd bij ons hihi
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
laten we gelijk dan nog een regel toevoegen, opruimen is niet toegestaan

Hier kijk ik dus dan tegen aan, een golden retriever va 13 jaar oud, en de bold en the beautiful. niet echt iets om te benijden. 
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Die TV-meubel komt me heel bekent voor.
Even denken waarvan ook alweer.........
Nouja anyway, hier mijn foto's
(sorry, ik sta met mijn rug tegen de muur, dus een grote hoek kan ik niet krijgen)
Even denken waarvan ook alweer.........
Nouja anyway, hier mijn foto's
(sorry, ik sta met mijn rug tegen de muur, dus een grote hoek kan ik niet krijgen)
@ b-force: die pizzadozen tussen de literatuur geven leesvoer ook een nieuwe betekenis 
Pff, wat een beest van een subwoofer.Boppo84 schreef:@ b-force: die pizzadozen tussen de literatuur geven leesvoer ook een nieuwe betekenis
Zeg Boppo, heb je daar alleen die kleine Fountek speakertjes bij? 
Nee....Ivo schreef:Zeg Boppo, heb je daar alleen die kleine Fountek speakertjes bij?
Ik heb ook nog 2x een SEAS L26ROY en een 12" Monolith
(en een RSS265 in de doos en een 18" Maelstrom en nog wat 4"peerlessjes en tweetertjes... ooit wordt een een logische configuraite
Je zou er zowat een poll aanhangen van wie er alleen dan wel samen woont
Rob
Rob
Bijna ja
het zou wat leuker zijn als er meer verrassingen tussen zouden zitten. Ik doe ook nog wel eens een plaatje als ik ooit mijn casa deel.
Nou bij deze dan ook maar een bijdrage van mijn kant.
The wall. Goed albumhrscharft schreef:Nou bij deze dan ook maar een bijdrage van mijn kant.
Ja idd.
Alleen ga ik hem voorlopig even niet horen aangezien ik op de plek van die reciever, op het moment een gapend gat in men audio meubel heb.
Die is onderweg naar Sony. Eigen domme schuld, per ongeluk luidspreker uitgangen kort gesloten. Nu gaat ie alleen nog maar in de Protect.
Alleen ga ik hem voorlopig even niet horen aangezien ik op de plek van die reciever, op het moment een gapend gat in men audio meubel heb.
Die is onderweg naar Sony. Eigen domme schuld, per ongeluk luidspreker uitgangen kort gesloten. Nu gaat ie alleen nog maar in de Protect.
- Vinculum
- Contacteer:
Wat een stoere tafel(s)! Zijkanten dichtmaken en je hebt een hoorn... 
Zo hard speelt de sub niet, de plant blijft netjes op zijn plek staan.bcvdb schreef:Hopelijk staat die plant op de subwoofer op een antislip matje
De associatie met hoornluidsprekers had ik nog niet gemaakt trouwens bij onze tafeltjes.
Niet je glas in het midden van de tafel zetten !...Ronald_1 schreef:Dit is wat ik zie:
Mwah, 2 keuzes. Of op de grote bank, waar geen troep op staat of op de stoel erachter en achteroverleunend met de voeten over de rugleuning van de bank met een pilsje in de hand
.
Er staat stiekum ergens een biertje verstopt alleen zullen jullie hem niet herkennen als zodanig
De hamster heet Hertog Jan
Er staat stiekum ergens een biertje verstopt alleen zullen jullie hem niet herkennen als zodanig
De hamster heet Hertog Jan
Mijn bijdrage aan dit topic.
Ik denk door andere foto's dat je al een beetje de indruk hebt van mijn luisterplaats.
Nu dan toch maar een totaalbeeld (groothoek
) waar ik mij bevind tijdens het luisteren.
Mede door het bankstel wat ook wat laag absorbeert een redelijk neutraal luistergebied.
Op de vloer ligt siergrind wat niet gevuld is (enigszins open niet zo hard als plavuizen)en daardoor een beetje het effect heeft van tapijt.
Ik denk door andere foto's dat je al een beetje de indruk hebt van mijn luisterplaats.
Nu dan toch maar een totaalbeeld (groothoek
Op de vloer ligt siergrind wat niet gevuld is (enigszins open niet zo hard als plavuizen)en daardoor een beetje het effect heeft van tapijt.
Kan je die subs niet andersom zetten dan zie je de speakon plug niet...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Die sub's zijn van het Blanda Rapide project, spelen normaal niet met die grote jongens.Walt schreef:Kan je die subs niet andersom zetten dan zie je de speakon plug niet...
Groetjes Walter
De Rapide's staan er net achter de grote speakers, voor de foto heb ik ze niet weggehaald, maar staan dan een beetje in de weg voor het weergeven van de standaard grote set.
De speakon aansluitingen heb ik wel bewust zo gedaan om dat te kunnen toepassen als ze als cornerwoofers gaan spelen.
Het had gekund, maar ik heb geen gaten in het metaal willen maken, en ik heb geen grote boor voor die gaten.