dus toch met meten kunnen vaststellen dat het fout zit. dit is wel heel erg scheef zeg, ik heb t wel eens een ietwat bij een woofer gezien, maar voor een tweeter is dit echt erg veelin de 1e post, Arno schreef:Ik heb hier een paar tweeters waarvan ik wil weten of ze nog helemaal goed zijn. Is er een manier om dit gehoormatig vast te stellen? Meten kan ik niet.
tweeters testen
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: tweeters testen
- pvanlingen
@Arno,
Het waren niet alleen de maandag exemplaren.
Ik heb er duizenden in m,n handen gehad, en dit was meer regel dan uitzondering bij Focal.
Paul.
Het waren niet alleen de maandag exemplaren.
Ik heb er duizenden in m,n handen gehad, en dit was meer regel dan uitzondering bij Focal.
Paul.
Je bent niet de eerste die dit bevestigd. Vreemd dat het merk dan toch zo hoog aangeschreven staat.pvanlingen schreef:...en dit was meer regel dan uitzondering bij Focal.
Franse kapsones en een goeie marketingmachineArno schreef:Je bent niet de eerste die dit bevestigd. Vreemd dat het merk dan toch zo hoog aangeschreven staat.pvanlingen schreef:...en dit was meer regel dan uitzondering bij Focal.
Niet alles over 1 kam scherenSARK schreef:Franse kapsones en een goeie marketingmachine
Audax daarentegen was naar mijn ervaring wel erg consistent w.b.t. goede kwaliteit.
Daar heb je helemaal gelijk inPjotr schreef:Niet alles over 1 kam scherenSARK schreef:Franse kapsones en een goeie marketingmachineVan Focal is bekend dat ze het niet zo nauw nemen/namen, neem alleen al die brakke aansluitdraden naar de spreekspoel die steeds afbraken bij de oudere mid woofers.
Audax daarentegen was naar mijn ervaring wel erg consistent w.b.t. goede kwaliteit.
Ik heb Focal een mail gestuurd met plaatjes van het prutswerk. Ben benieuwd of ze wat zinnigs te melden hebben.
Waw, ik had van focal ook een ander gedacht
Is dit een beryllium tweeter? (indien ja, is dit niet gevaarlijk? heb eens gelezen dat dit giftig is) <-- page 1 Focal TC120 TD5 
Heb je ooit nog iets van ze gehoordArno schreef:Ik heb Focal een mail gestuurd met plaatjes van het prutswerk. Ben benieuwd of ze wat zinnigs te melden hebben.