projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
Nou en ofdre schreef:leuk he,zelfbouw!
Hebben de mods er iets tegen als ik aan het einde van de rit een nieuw, resumerend topic aanmaak in de showcase? Ik kan me zo voorstellen dat het niet echt leuk is om dit topic door te spitten als je gewoon informatie zoekt.
Re: projekt egalisatiemortel
Goed punt Arno.Arno schreef:Hebben de mods er iets tegen als ik aan het einde van de rit een nieuw, resumerend topic aanmaak in de showcase? Ik kan me zo voorstellen dat het niet echt leuk is om dit topic door te spitten als je gewoon informatie zoekt.dre schreef:leuk he,zelfbouw!
Overigens geldt dat voor de meeste draadjes.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: projekt egalisatiemortel
Misschien überhaupt eens een idee om die showcase eens op te ruimen/ te rangschikken
(hint!)
(hint!)
Re: projekt egalisatiemortel
We hebben hem vanmiddag op de weegschaal gehad, gewogen, en te licht bevonden, weegt maar 29 kilo.
Wel zonder filter.
En ik heb er vanmiddag ook goed naar kunnen luisteren, dit belooft wat.
Nu al met het voorlopig filter in elkaar geprutst klinkt het al stukken beter dan menig fabrieks-spiekertje.
Ik ben benieuwd wat Jeroen er nog meer uit kan krijgen.
Wel zonder filter.
En ik heb er vanmiddag ook goed naar kunnen luisteren, dit belooft wat.
Nu al met het voorlopig filter in elkaar geprutst klinkt het al stukken beter dan menig fabrieks-spiekertje.
Ik ben benieuwd wat Jeroen er nog meer uit kan krijgen.
Re: projekt egalisatiemortel
Zegt de man die ze niet al tig keer in zijn handen heeft gehadhannesie schreef:We hebben hem vanmiddag op de weegschaal gehad, gewogen, en te licht bevonden![]()
Zeker gezien het beschaafde formaat, 650 x 210 x 285mm, vind ik ze zwaar genoeg
Re: projekt egalisatiemortel
Dat is jou misschien niet bekend, maar het is een uitspraak die, naar ik meen in de bijbel staat, het is dan een negatieve beoordeling.( gek grapje dus ), het voldoet dus niet aan de norm.Arno schreef:Zegt de man die ze niet al tig keer in zijn handen heeft gehadhannesie schreef:We hebben hem vanmiddag op de weegschaal gehad, gewogen, en te licht bevonden![]()
![]()
Zeker gezien het beschaafde formaat, 650 x 210 x 285mm, vind ik ze zwaar genoeg
De meeste mensen hadden namelijk een idee dat het wel een verschrikkelijk zware kast zou worden, vandaar.
Re: projekt egalisatiemortel
Geef maar een gil als je weer eens in de buurt dreigt te komendre schreef:ik ben zeer benieuwd!
Ik ben trouwens niet de beroerdste om ook 'ns wat lelijks te maken. Zo hebben we hier het testfilter
Re: projekt egalisatiemortel
Nee, ik denk dat dre dat al eens heeft zitten doenb_force schreef:Heb je uit frustraties op die condensator zitten knagen?![]()
Re: projekt egalisatiemortel
eerdaags moet ik naar tilburg,lijkt me een fraaie tussenstop!Geef maar een gil als je weer eens in de buurt dreigt te komen
Re: projekt egalisatiemortel
Hij is erg mooi geworden!
Wat betreft de demping: Arno heeft al de wanden bekleed. We hebben in deze kast een bovenkamer (waar de woofer zit) en een onderkamer (onder de schuine bracings). Ik verwacht dat met voldoende demping in de onderkamer alle staande golven gedempt kunnen worden. Metingen zullen uitsluitsel geven. Dat Arno nu Twaron heeft is mooi meegenomen, ik vind het erg fijn spul.
Wat betreft de demping: Arno heeft al de wanden bekleed. We hebben in deze kast een bovenkamer (waar de woofer zit) en een onderkamer (onder de schuine bracings). Ik verwacht dat met voldoende demping in de onderkamer alle staande golven gedempt kunnen worden. Metingen zullen uitsluitsel geven. Dat Arno nu Twaron heeft is mooi meegenomen, ik vind het erg fijn spul.
Re: projekt egalisatiemortel
Ik ook! Nog nooit zoiets onderhanden gehad, een box van dit materiaal. 
Re: projekt egalisatiemortel
Ik ben zeer benieuwd hoe het filter uiteindelijk eruit gaat zien! Zou eerste orde filtering een optie zijn met deze units...??
Groetjes Walter
Groetjes Walter
