Bericht 3
Onderaan staat het Luisterschema !!!
KORT OVERZICHT APPARATUUR
Versterkers: (keuze speaker eigenaar)
Voortrappen:
1: Rudy O3NEZ klasse A preamp
2: Zweitse - Marsh p2000b
3: Richard - (reserve ?) Bryston
Eindtrappen:
1: Richard (reserve ?) Bryston 4B-NRB klasse AB
2 Rudy UCD180HG eindversterker.
Geintregeerde versterkers:
1: dalojan : versterking is 300B SE triode voor de Audax tweeter en
KT88 klasse A balans voor de 2 x FR125SR
2: bas focal m180 zelfbouw 807pp buizenversterker 's middags
CD spelers:
1 Richard ?? Marantz eringa mod
Draaitafel(s) en voorvoortrappen:
Speakers:
1: dalojan: 2 x FR125SR + 1 x 34mm Audax tweeter in een
'mass loaded transmissie lijn' , scheidingsfilter is een miniDSP
link topic
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=13351
2: Rudy: - Shiro, ML-TL met EL-70 en ERT26
3: Rudy: - DaX, ML-TL met HM130z12 en AMT1908 (indien gereed)
4: Zweitse: Scanspeak Reference plus
link topic
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =reference
5: Sietse: Side loaded TL "Rambo's "
link topic
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... +loaded+tl
6: Gast Weidok: Saba Cello
link topic:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=2799
7: vinnie411: Alpair 10
link topic ????
8: architect: Orions van linkwitz
link topic:
http://www.linkwitzlab.com/orion_us.htm
8 kanaals lm4780 versterker bij icm asp van Linkwitz
plus Tactaudio rcs2.0s voorversterker
9: rudy: Budget TQWT en/of Frugelhorn ???
10: Daan: CT 222 ???
Hier het voorlopige Luisterschema
tenminste een voorstel
de Bryston voor- en eindversterker van Richard zullen de hele dag als
backup beschikbaar staan .. 
LUISTERSCHEMA 6e luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag
Bijgewerkt op 20 oktober 2011:aangepast om 21.45 uur
PS: Beschrijvingen en schema's zijn ook leuk om te laten zien
De speakers voor het podium opstellen
De dagindeling....tenminste een voorstel....
(lees OOK de afpraken in het volgende bericht nog even goed door)!!!!
Er zullen een 9 stel speakers waaronder fullrange, tl's, open baffles en standalone meerwegsystemen zijn.
De dag is in vier luisterblokken (stints) ingedeeld dus ca 3 stel speakers per blok
-Per blok ca 25 min naar een paar speakers luisteren-
-Bij het 4de en laatste blok als er tijd over is de speakers die we graag nog eens willen horen
De set onderling zo samenstellen dat tijdens het blok bij het speaker wisselen
geen tijd verloren gaat
Per luisterblok mogen de speakereigenaren zelf de best passende installatie
voor hun een speakers samenstellen zij weten wat het beste matcht
Op een exelsheet van het luisterschema kunnen ze zelf op de luisterdag
in overleg de installatie samen stellen
Blok 1:
Tijd:..........................
Speakers:..eigenaars zelf set samenstellen.......
11.00-12.15 uur Speakers: 1: dalojan: 2 x FR125SR + 1 x 34mm Audax tweeter 'MLTL' , miniDSP
.................................2: Rudy: - Shiro, ML-TL met EL-70 en ERT26
.................................3: Rudy: - DaX, ML-TL met HM130z12 en AMT1908 (indien gereed)
Uitgangspunt set Blok 1 samenstelling netwerk, cd speler en versterkers ...................................................
Blok 2:
12.30-13.45 uur Speakers: 4: Zweitse: Scanspeak Reference plus
................................5: Sietse: Side loaded TL
................................6: vinnie411: Alpair (Mphus: Hi-Spirit afgemeld)
Uitgangspunt set Blok 2 samenstelling netwerk, cd speler en versterkers .....................................................
Blok 3:
14.00-15.15 uur Speakers: 7: Gast Weidok: Saba Cello
.................................8: architect: Orions van linkwitz
.................................9: Rudy: Budget TQWT en/ of Frugelhorn ??
Uitgangspunt set Blok 3 samenstelling netwerk, cd speler en versterkers......................................................
Blok 4:
15.30-16.00 uur.............. Is er verschil in weergave FLAC via vaste kabel of draadloos sqeeuzebox Rudy en Hannesie?
..............................En wat we verder nog willen horen
Uitgangspunt set Blok 4 samenstelling speakers en versterkers ...............................................................!!
De bouwer/eigenaar van de set heeft eerste keuze voor de gedraaide muziek.
Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers/eigenaars
dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk wel zo fijn als er ruimte overblijft voor inspraak van de luisteraars.
Hou daarom een beetje rekening elkanders muzieksmaak.
.
als er nog iets aan het schema aangepast moet worden
dan horen we dat graag