ach ik moet niet zeiken over iets waar ik geen verstand van heb
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Ow, even een correctie als ik klonk alsof ik dacht dat hij geen goed materiaal heeft. Tis alleen dat je redelijk ambitieus bent van insteek, dan moet gewoon alles perfect
Dan is het dus gewoon naar dat je klem zit.
ach ik moet niet zeiken over iets waar ik geen verstand van heb
ach ik moet niet zeiken over iets waar ik geen verstand van heb
Re: project: termino
Nou ja, als het er uiteindelijk maar komt..... Goed om te horen dat ie hoge eisen stelt aan zijn eigen producten. Hopenlijk was het geen smoes haha
Re: project: termino
ik laat het even in het midden!
ik heb er zo lang niet aan gewerkt dat ik weer helemaal de motivatie zal moeten opbouwen......
maar goed morgen of dinsdag ga ik het carbon halen!
spullen naar de spuiter,carbon er op en de zooi in elkaar plakken en spelen!
een paar jaar?
ik heb er zo lang niet aan gewerkt dat ik weer helemaal de motivatie zal moeten opbouwen......
maar goed morgen of dinsdag ga ik het carbon halen!
spullen naar de spuiter,carbon er op en de zooi in elkaar plakken en spelen!
een paar jaar?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Welnee man! die motivatie komt vanzelf zodra je die ubergeile strengen koolstof in die klauwtjes van je krijgt!
Eind van de zomer reken ik op een uitnodiging voor koffie, koek en luisteren
Eind van de zomer reken ik op een uitnodiging voor koffie, koek en luisteren
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Yiiiieeeehhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................. 
*kuch*told you so*kuchMechanicalAnimal schreef:Welnee man! die motivatie komt vanzelf zodra je die ubergeile strengen koolstof in die klauwtjes van je krijgt!![]()
Re: project: termino
klopt!
zelfs toen ik op de terugweg geflitst werd kon het de pret niet drukken!
zaterdag ga ik an de gang!
zelfs toen ik op de terugweg geflitst werd kon het de pret niet drukken!
zaterdag ga ik an de gang!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
*proest*
trouwens...welke WBT's gebruik jij achterop? Ben op zoek naar terminals voor de G's
trouwens...welke WBT's gebruik jij achterop? Ben op zoek naar terminals voor de G's
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
vandaag eindelijk weer eens wat gedaan:
oude resten van de wanden af geschuurd en 2 nieuwe lagen carbon er op gelijmd met epoxy.......
chemisch spulletje!
mengen en opdikken met Aerosil,eigenlijk een makkie.
ben benieuwd hoe het er deze keer uit gaat zien........
oude resten van de wanden af geschuurd en 2 nieuwe lagen carbon er op gelijmd met epoxy.......
chemisch spulletje!
mengen en opdikken met Aerosil,eigenlijk een makkie.
ben benieuwd hoe het er deze keer uit gaat zien........
Re: project: termino
een plaatje van een stukje geschuurd mdf lijkt me wat overdreven.........
maandag als de klemmen er af gaan komen de plaatjes!
maandag als de klemmen er af gaan komen de plaatjes!


